IK:s seriösa sida.

IK har ju allt som oftast ironiska,skämtsamma, totalt intetsägande inlägg som vi mest ser som skojiga helt enkelt. Eller bara rent allmänt skriverier om inte så viktiga saker.
Dock är det ett faktum att även vi visat en betydligt seriösare sida ibland, nedan finns en sammanfattning av de seriösa inläggen med en länk till respektive inlägg.
Läs gärna och få se en sida av IK som kanske inte alltid kommit fram.

Politik 1

Sorg 1

Krönika 1

Ingo

Krönika 2

Sorg 2

Sorg 3

Krönika 3

Krönika 4

Krönika 5

Krönika 6

Krönika 7

Politik 2

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu vet jag den historien, tack vare dig och Wikipedia!

Okej jag ska se vad jag kan göra åt fyllebloggandet till helgen. Ska iväg på grillfest, hade förvisso tänkt ta det lugnt men för din skull kan jag ju ösa på lite :P



Haha vet inte om ketchup räknas som grönsak...?? Fast du har ju rätt i att det är tomater i (frågan är hur mkt bara...), så det är väl inte lika onyttigt som t.ex... strössel. Tänk om du ätit det till varje måltid.

Matte? usch vad tråkigt. Ja bäst då att du gör det nu innan, så jag slipper såna hemskheter under resans gång.

2009-06-01 @ 21:18:59
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja det var ett väldans allmänbildande inlägg det där!

Åt han en pizza med bara paprika eller var det blandat med annat? (ojojoj vilket otroligt spännande samtalsämne...)



Idag mår Ida ganska så finemang! Har t.o.m orkat städa lite och jag är faktiskt lite för rastlös för att sitta vid datorn så jag säger nog tack och hej för idag. Känner för att skura toaletten eller fylla i viktiga papper, eller dylikt...

kanske jag håller på att bli sjuk....??

2009-06-01 @ 21:25:31
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Andra Halvan

Dags för en klassiker då:



VI ÄR SERIÖSA DET ÄR INTE NI!

2009-06-01 @ 23:54:23
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Ida

Du och jag borde ju få ett eget matlagningsprogram i tv! Eller kanske inte matlagning, men matprogram då. Där vi kan sitta och prata om mat. För skulle jag göra ett matlagningsprogram skulle det vara jättetråkigt att titta på, för jag lagar samma mat nästan varje dag...



Nej har aldrig sett Hammarkullen tror jag.. Känner ju igen det men har inte den blekaste vad den handlar om.

Blev inte så värst mkt städat igår ändå, men är ändå nöjd att jag orkade ta mig an en del av det :)

2009-06-02 @ 13:03:30
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag har faktiskt lyssnat på den igen nu. och den är ju jättebra! Hon har sån inlevelse också, sånt gör mkt.. men hon är inte alls lik mig egentligen, bara när hon sjunger med huvudet bakåtlutat.



Men om AH tuperar skägget lite så kanske det blir mer fylligt..?

Ja just det nationaldagen är det ja... tro när vi svenskar ska börja fira den på riktigt?? Typiskt att den infaller en lördag i år, då får man ingen extra ledig dag från jobbet...



Nej jag brukar äta min glass naturell. Ibland brukar jag ha sirap på också. Strössel blir väldigt sällan, men det är gott! Och ALLTID strössel på mjukglass, sånt ska det bli mkt av i sommar hoppas jag :)



Men vad är grejen med paprikan, gillar du den inte? Själv äter jag vegetariska pizzor, där är det nästan alltid paprika.

Nej jag har inte läst era seriösa inlägg än. Tänkte ta itu med det endera ikväll eller imorrn! Igår var jag för rastlös för att sitta vid datorn.





2009-06-02 @ 13:12:01
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: emma

När börjar u21EM? Håller inte så stor koll på dom måste jag erkänna. Finns det några talanger där man borde veta namnet på?

2009-06-02 @ 18:12:16
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0