Så var det dags igen

Imorgon (lördag den 20/11) är det äntligen premiär för världscupen i längdskidor. André Pops och grabbarna (Jonas Karlsson och Per Elofsson) sänder live från Gällivare. Jag har suttit och tittat på klipp på vintersudion.se och där har jag sett att dom har fört upp en väldigt fin och passande kåta, som dom sitter inne och gottar sig i. Självklart så kommer kommentatorernas skyddshelgon Jacob Hård och Anders Blomqvist att finnas bakom mikrofonerna, redo att ta oss med ut i spåren.

Här så kommer ni finna krönikor med mera efter varje världcuphelg. Jag ska göra mitt allra bästa för att rapportera om händelserna. Tyvärr så kan vi inte rapportera live från Gällivare, då IK har det lite taskigt ekonomiskt men det jobbar vi på och vi har som mål att kunna sända live från Hockey-VM på Svalbard 2098. Om ekonomin tillåter.

Kommentarer
Postat av: IK

HÄRLIGT DEVE!!!!



det börjar om bara nån minut online!!

2010-11-20 @ 09:42:27
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0