Intressant eller ointressant? Välj själva.

Som rubriken på detta inlägg påvisar så får ni välja själva om detta inlägg kommer påverka era liv (för det är ju allmänt känt att inlägget här på IK förändrar folks liv radikalt) eller helt och hållet är slöseri med ord. Men jag känner mig skyldig att blogga, då jag inte gjort det på ett bra tag nu (och för att ha kvar min anställning).

Föregående natt måste varit den längsta natten i mannaminne (i alla fall för mig) då jag inte fick en ordentlig blund. Jag gick och lade mig vid sisådär 01:02 och slappnade av efter min oerhört lata dag. Jag låg och vred på mig då jag inte kunde somna och efter cirka en och en halv timme (då klockan var omkring 03:30) blev det varmt och det spelade ingen roll om jag hade varit täckt av snö, för jag var så varm att snön säkert skulle smälta bort på bara några få sekunder efter ha ha legat på min kokande kropp. Jag gick upp och sköljde händerna och armarna med iskallt vatten för att kyla av mej, men det tycktes inte hjälpa. Efter kanske en halvtimme, då klockan var cirka 04, så öppnade jag vardagsrumsfönstret (då inte det öppna köksfönstret tycktes hälpa).

Det hade börjat ljusna och vid ungeför 04:30 så gick jag upp och drack vatten och svor för mig själv om hur varmt det var och att jag inte kunde sova. Men när jag lade mig sedan så tog det inte många minuter förrän jag sov .
Klockradion slog på vid 11, eftersom jag hade satt den på ringning då så jag inte skulle sova så länge. Men efter en hel natts sömnbrist så slog jag av den och fortsatte sova till klockan 13 ungefär, då jag gick upp och gjorde ett lass pannkakor. 

Så, tänk på dessa rader. Var det en intressant läsning eller var det bara ett slöseri på din annars så dyrbara tid?

Kommentarer
Postat av: IK

EXTREMT intressant, men Deve, 1,5timme från 01:02 blir inte 03:30 utan 02:32....

2009-08-12 @ 10:54:30
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaja, men du vet hur matten är när man är förbannad och inte kan sova. Man vill att tiden ska gå fortare

2009-08-12 @ 17:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0