Borås Djurpark. (eller-så kan man pika AH).

Idag var FH med anhang i Borås Djurpark och såg där en del ja,djur. Nedan visas lite bilder etc på en del djur och annat.

 Bongoantiloper.

 Världens lättaste latinska namn?

GULO GULO GULO

 Säluppvisningsscenen.

 De tre namnen har AH bestämt att hans ev söner ska ha!!

 Gamba sover,precis som AH!

 Björnområdet, nytt och fint.

 Det var inte ABSOLUT förbjudet,men jag klättrade inte ändå,man ska föregå med gott exempel inför barnen!

 Ja vad säger man,Björn kan sova....

 Ja,som sagt...

 Mamman i flocken (inte sovandes)

 Pappan i flocken, inte sovandes.

 OCH HÖR SEN!!!

 Så är det!

  Kan diskuteras, vig,smidig och snabb nja...

 Syntes ej till. (jag tror de rymt)

 Poserande Lejon.

 Bakom mitt metertjocka glas kan jag va mig själv....

 Jadu,Måd hur ska vi nu göra inför valet?
Jag vet inte Fredrik,vi får fundera ett slag....

 Noshörningar.

Savannen.

 Stor&liten.

 SLASHASAR!!!

 Det gäller att äta när tillfälle ges.

 Nä,fan ska du ta kort går jag härifrån!!!

 Vafan,en fotograf! Jag vill vara med på bild!

 Närbild.

 Han hade två polare med.

 Haha trodde du på perfekt bild? Tji fick du!! (observera tungan)

 Öhh det kliar ju!!

 Bisons på håll.

 Usel bild men en älgbild måste ju med!!

 Sen dog batteriet (kan bli så när man ej planerat dagen för egen del).








Kommentarer
Postat av: BorisBorissa.

Tack för bilderna. Nu kan jag stryka Borås-djurpark från årets "Att-göra-på-semestern" lista.

Mvh. Boris.

2010-08-08 @ 11:50:15
Postat av: IK

Gött Boris,du lever och frodas,du kan väl få igång övriga bloggare med? De är lite lata!

2010-08-09 @ 10:11:35
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Tommyiris

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-07-15 @ 13:01:17
URL: http://tommyiris.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0