Utdrag ur Andra Halvans packlista

Solkräm
Keps
Diverse kläder
Alla DVDer med Galenskaparna och After Shave
Skäggkam
Punkalagning
Stekiga solglasogon
Vita sneakers ifall man stöter på kontinentala huliganer
Tommy og Tigern-tidning (serie)
En redit sleten kortlek som det står MIN på
Ett trasigt spiralblock med alltför många stenciler i
Sverigespelet
Göteborgsspelet
Bibeln
Das Kapital
Kommunistiska manifestet
En fågelbok
En Janne Josefsson-mask ifall man behöver klaga nånstans
Hammare och mejsel så man kan rista "IK var här" i runor på lämpliga platser
Ett munspel
En tvättbräda
Och slutligen Den här Portföljen ur Höjden Hooligans eminenta portföljguide

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska du inte ha med dig rena underbyxor..??

Självklart får ni använda min blogg som kommunikationsportal! Bli inte alltför intima bara.



Åh vilken fantastisk låt.Får se om jag hinner skriva den här kommentaren på 7:46 som det står att den är.

Wow har du också ärr på ryggen? Då kan man ju nästan tro att vi är tvillingar. Men ett dragkedja längs ärret..? Gör det inte jääävligt ont att tatuera på ärr??



Nää jag menade ju att jag INTE minns övergången.. haha som om ICQ skulle vara bättre! Nu vet jag ju iofs inte hur msn var för tio år sedan, menmen...

Facebookchatten vet jag inte om att den existerar förrän nån börjar prata med mig där...



JAHA så stekare är alltså en som är duktig på att steka saker?? Trodde det var nåt annat.. men vad vet lilla jag? Nä vet inte riktigt slutdatumet för när bidragen ska vara inskickade, men det brukar de göra reklam för på teve stup i kvarten så vi märker nog!



Jaa du upprepade frågan "Vegetarisk?" ganska många ggr där ett tag.. och ja, så är fallet. Men en jävligt dålig sådan, blir nästan alltid så att jag äter nåt med kött när jag är hemma hos mina föräldrar. Både för att de tycker att jag MÅSTE äta kött och för att jag kan tycka det är så himla gott också! Men tar bara liite av det, och mer av tillbehören.. Men tillagar aldrig kötträtter själv, där tar det stopp. Dock äter jag fisk och skaldjur, och älgkött går också bra att äta för de har ju iaf fått leva fria och glada i skogen innan de blir mat :) Valde att sluta äta kött (ja NÄSTAN helt iaf...) för att jag började tänka på vad det egentligen var jag åt, och jag blev illamående av att tillaga döda djur som säkert haft ett jättehemskt liv.



Halal? Vad är det.

Nja E-ämnena har ju inte och göra med om det är vegetariskt eller inte.. De finns ju typ i alla livsmedel, riktigt svårt att hitta saker utan det! Därför lagar jag all min mat själv från grunden, inga halvfabrikat.

Haha nä vegetariska burgare kan vara riktigt äckliga! Men på Big Boy gör de jättegoda!



ÄNTLIGEN inlägg! Jag har väntat hela kvällen.

Och nej jag hann inte skriva det här innan låten tog slut....



2009-05-21 @ 23:13:26
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Oh my god, novellkommentarerna har börjat utvecklas till riktiga romaner...

2009-05-21 @ 23:14:28
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0