Resan-försnack.

IK kommer inom kort starta en resa ingen människa sett maken till, tack vare idogt arbete av främst mig, FH men med god hjälp av Glenn,Anti,Deve,Andra Halvan och vår gudinna IDA så har jag nu lyckats börja planera för en resa som kommer slå allt. Självfallet får vårt andra superfan, Annelie följa med, samt även Paddan.
Hur resan går till etc kommer jag återkomma till i denna eminenta följetong här på IK!
Ni övriga fans kommer kunna följa oss här på IK väldigt ofta iaf, vi vågar inte garantera varje dag ty man vet aldrig med uppkopplingen när man är på resa.

Detta är mest ett inlägg för att stilla IDAs nerver angående nån info om resan kommer.

På Återseende.

Kommentarer
Postat av: Ida

Oooh så jag har alltså blivit gudinna nu?! :)



Jo gynna Posten ska ni verkligen göra! Jag jobbar ju fortfarande där, även om jag nu i maj inte fått jobba en dag hittills... men det kommer. Jag får se det som semester nu när jag inte får nån i sommar..!



Haha kommenterade dessa modebloggare hos er också?! Har inte fått nån proffskommentar på min ännu...

Ja men jag har kamelarslebyxor i alla färger, det är bara att låna! Men HAR ni den tröjan??? WOW! Kan man få låna den nån dag? Jag har såna cravings!



2009-05-13 @ 18:09:24
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: emma

Nja, jag forzar svartvitt egentligen. Blåvitt hade i detta fall inte med sport att göra, men sure thing ;P

2009-05-13 @ 18:24:07
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: johan gyllensten

jag hopaps det inte är något i stil med expedition IK... det var ett lågvattenmärke av sällan skådat slag.

2009-05-13 @ 18:25:02
URL: http://misdirection.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag vet, visst är den chic! Men ändå casual, vilket är viktigt. Det ska inte bara vara snyggt, det får gärna vara bekvämt och ledigt också..! Fast huvudsaken är att det är snyggt.

Min favorit är dock flipflopstövlarna. De funkar till nästan allt!



Ödekyrkan i Krokek låter läskig... precis som Skrotnisse, så det kanske passar där då.

Batterist? Är det samma sak som trumslagare?



Hm, Kramforsgrabbarna har väl kanske... bra smak? ;P

Jo kottar var det nog gott om där skulle jag tro! Vet dock inte om de utgör en bra publik... åtminstone sjunger de inte med i låtarna. Och kan inte klappa takten.

Göteborgitet?





2009-05-13 @ 18:57:11
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0