Får man nattblogga medan det är ljust ute?

Antagligen inte, om man inte bor där Annelie bor på sommaren. Men det skiter jag i. Dessutom ville ju Ida att jag skulle blogga tidigt och man ska ju vara sina läsare till lags.

Imorgon ska Ida jobba säger hon, låter bra det. Vad ska då vi arbetslösa fyllon på västkusten göra imorgon? Jo vi ska ha FIFA-dag vilket innebär att följande fraser kommer sägas MINST en gång och troligen fler:

HATA GAIS! (kan komma att formuleras annorlunda)
FOKUS NU!
GRÖN GUBBE!
Åsså i jävla förtifemte igen...
En vas vatten
Men passa för helvete
Doomaaaarn..!
Ska vi kolla byten?
TOSSIG KILLE ÅLÄ ÅLÄ!
Behöver du glasögon?
När ska du ta på dig slipsen då?
Jävla stins!
Kaninjävlar!
Vad har du emot kaniner egentligen?
Eyyy var e min fanta?
Frukost ja?
Är ni hungriga?
Du grejar det ja
Det är lugnt det är bara halvtid
Ford Fokus
Fokushuset

Och säkert mycket mycket mer. Lilla Edet och stekare lär nämnas i ett eller annat sammanhang.

Så går det till änna. 

Kommentarer
Postat av: Ida

JÄÄÄÄÄJ ETT INLÄGG!!!

Indeed ska jag jobba. Men ni är välkomna att sprida ömhetsbetygelser på min blogg fastän jag är borta, jag kollar när jag kommer hem ;)

2009-05-21 @ 22:50:33
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: IK

Detta var typ det roligaste jag läst sedan jag läste bokstäverna på dasspappret inatt när jag satt och sket. Fy fan vad bra, kanske för en viss igenkänningsfaktor?



Förresten undrar jag hur nördigt det är att kommentera i sin egen blogg?

2009-05-22 @ 07:52:33
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0