Snart gnäller Ida på för mycket sport på IK ;)

Igår började u21-em, FH och Glenn gick till Gamla Ullevi som de sanna fotbollsintresserade de är. Där var de med 15865 (publiksffran var ju 158679 andra med om en match mellan Spanien-Tyskland, nedan följer lite reflektioner.

*Matchen fick alla världens matematiker att räkna på "Hur kan så många åstadkomma så lite för så många?"

*Det var nog fan inte SÅ jävla illa som man först tyckte när man börjar smälta matchen...

*kaffesäljartjejen hade en byst som solnaiterna bakom la märke till (den meningen kommer AH fråga mig om på msn)

*Glenn var inte hungrig men käkade glass och korv som valfri femåring ändå.

*Det var mängder med tyskar på plats (nej,anti inte bara laget)

*Bojan är, sett till insatsen igår, ems mest överskattade spelare.

*Tyskarnas försvar är som som det oftast är, briljant, militärisk diciplin!

*Solnaiterna bakom var av det drägget som gör en vecka marstrand, en vecka västkust och en vecka sandhamn....

*Vi hoppas att Spanien-England på torsdag blir bättre.

*Invigningen var otroligt djup, Glenn njöt av det artistiska i den centrala i invigningen medan jag mer ägnade mig åt det psykologiska spelet mellan deltagarna.

*Sista meningen ovan var rent svammel

'HEJA SVERIGE IDAG!

Kommentarer
Postat av: Glenn

Vi får ju inte glömma att vi "träffade" min gamle polare joel....

2009-06-17 @ 19:08:52
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0