Rock'n'Roll Train..

Man är lite mör idag efter sju timmars stående igår, men det var det väl värt när man smällt det...

Jag nog fan aldrig ändrat ståställning så många gånger som igår, man börjar bli gammal...

Jag kände mig som jag var totalt dyngrak, ölstinkande och totalt slut igår när man kom trots att man var spiknykter....

Det var riktigt bra igår, och ännu bättre idag när man hunnit smälta intrycken under sin fåtal timmar sovandes, riktiga män sover inte länge trots att de somnar 01:50....

Man undrar hur mycket syrgas Angus drog i sig efter världens längsta solo....

Västtrafik givetvis inte satt in extratrafik igår när nära 60tusen pers skulle hem samtidigt.....

Jag, som alltid ger snuten kritik får ge beröm för att de spärrat av vettigt igår efter konserten....

Det inte speciellt mycket vettigt på tv igår när man kom hem och skulle äta nattmacka....

Det ikväll blir finsk invasion när det vankas Spanien-Finland i u21em på Gamla Ullevi, trots att finnarna redan åkt ur....

Vi väntar på att buba sköter sin uppgift och bloggar om gårdagens Confederations Cup.....

Kommentarer
Postat av: IK

Det är gött att se att jag missat lite ord här och där men det är pga trötthet.

2009-06-22 @ 15:54:53
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0