Ett meddelande från DV

Hej och hallå. Jag ville bara göra mej hörd igen efter flera, flera veckors bloggtorka. Till er som har varit oroliga över att inte ha läst nåt nytt under kategorin DEVE!! kan jag bara säga "NU HAR NI DET". Javisst, jag är tillbaka (har väl aldrig varit riktigt borta egentligen) och kommer härmed med det senaste nytt i mitt liv. Jag jobbar och står i. Skurar golv för ISS räkning nere på Bigittaskolan i Linköping. Nu höjer säkert en och annan av er på ögonbrynen och säger frågande "Linköping?" Ja Linköping, jag är ledsen över att behöva åka till staden alla Norrköpingsbor skyr med alla medel och vece versa, men jag och en till blev nämligen satta där av ISS här hemma i Norrköping (fast vi anställdes av ISS i Linköping) eftersom Campus Norrköping, där vi arbetat i fem år tidigare, har gått över till Sodexo. Så nu går man hela dagarna nere i Linköping och knegar till åtminstonde v 31 och är trött som ett ägg när man kommer hem. Men, men det är sånt man får ta. Så hava ingen sorg längre kära vänner. DV är tillbaka!

Jag vill även passa på att gratta vår bloggbroder FH. GRATTIS!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0