Raggningsrepliker - används på egen risk

- Har du sett äkta smaragder nån gång?
- Nej
- Det har jag och just nu står jag och kollar in i dom vackraste jag sett

- Jag har ingen el hemma, så skulle du kunna värma mig denna kalla natt?

- Nu vet jag vart Paradiset ligger
- Vart?
- I dina ögon.

- Är det inte fruktansvärt varmt här inne?
- Nej, det tycker jag inte
- Okej, då är det bara du som får mitt blod att koka.

- Vet du vad äkta njutning är?
- Nej
- Följ med hem så ska jag visa dig.

- Om inte jag var diabetiker så skulle jag kunna äta upp dig

- Vad ljust det blev
- Tycker du?
- Ja, det blev ljusare när du kom in.

- Jag har precis skrivit klart min doktorsavhandling
- Jaså, vad handlar den om då?
- Kvinnlig/manlig njutning.

- När jag tittar in i dina ögon så ser jag ensamhet, men inatt har du garanterat sällskap.

- Jag har väldigt starka benmuskler, det måste jag erkänna, men ändå gör du så att jag känner mig knäsvag

- Vad kostar en biljett, enkel väg?
- Vart vill du åka?
- In till ditt hjärta.

- Är du gjord av socker?
- Va?
- Du är ju så sött.

- Du är inte snygg
- Ursäkta?
- Du är snyggare än snygg

- Kan jag få en vägbeskrivning?
- Till?
- Till din värld

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha, för i helvete :)

2009-01-14 @ 18:33:30
URL: http://folktomt.blogg.se/
Postat av: johan gyllensten

Simon har säkert testat alla dessa.

2009-01-14 @ 19:06:33
URL: http://misdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0