Första inlägget detta år

Hallå alla IK-fans. Detta är mitt första inlägg på det nya året och jag vill passa på att önska alla ett riktigt bra år. Jag törs till och med lova er alla att det kommer bli ett bra år. Jag sitter här med en Mariestad och riktigt trivs. Det känns att 2009 kommer att bli ett riktigt lätt år. Även fast Anti, Paddan och jag blir ännu tre offer för finanskrisen så känns det ändå som att det kommer att ordna sig med jobb. Vi lever i en tidsålder där allting håller på att digitaliseras och mer och mer media kommer in i samhället, så alla mediastudenter ska inte vara oroliga. Det kommer en ljus framtid, och den kommer inom kort.
Klockan är snart tolv och jag ska snart in i drömmarnas (förhoppningsvis) underbara värld. Men innan dess vill jag bara säga. Denna kris kan kännas oerhört lång och oerhört smärtsam, men misströsta inte, kamrater. Det ordnar sig alltid i slutändan. Ge inte upp. Kämpa vidare. Det kommer en ljusare morgondag. Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0