FH OCH GLENN FICK EN JULKLAPP!

OCH HAN HETER PÄR ERICSSON!!!



Från sportsday.

Gais får sju miljoner.
IFK Göteborg får Pär Ericsson, 21
- En affär med tre vinnare, säger "Pärlan" till Sportsday.
Återstår att se om Gaisfansen håller med...

Gais var piskat att sälja för ekonomins skull, för att inte behöva ge bort Wanderson, på sikt kan det visa sig vara synnerligen smart - men vilket liv det kommer bli bland Gais supportrar:
- Det är oundvikligt, klart jag kommer bli utbuad, men det här var rätt steg för mig att ta. Det är en situation som alla går vinnande ut ur, säger Pär Ericsson.

Den målfarlige värmlänningen hälsar via Sportsday till alla Gaisfans:
- Jag har bara gott att säga. Jag har mycket att att tacka även spelare och ledare för.

Men själv tar han nu nästa steg i karriären:
- Jag tror IFK:s sätt att spela passar mig bättre.

FH: s KOMMENTAR: VI VISAR ÅTERIGEN ATT DET BARA FINNS ETT LAG I GÖTET!! Vi värvar stadens bäste tillgänglige spelare som ej redan spelar hos oss, vi får en spelare för endast sju mille(Det är rätt lite för en spelare med den kapaciteten, den åldern och med tanke på den enorma vinst vi gör när vi säljer honom vidare om ett antal år), vi visar att vi återigen vill framåt som förening, tvåa är meningslöst att vara blåvitt ska VINNA!!
Kort sagt: Fy fan vad gött.


Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

God fortsättning!

Mvh, Boris.

2009-12-27 @ 12:47:12
Postat av: IK

Detsamma Boris.

2009-12-28 @ 09:43:57
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0