Ada.

Ada: "Va? Är jag ditt allt på jorden?! Och du som har sagt att du är förmögen!"



Ada: "Vad jag älskar hos det motsatta könet är just att det är så motsatt."



Suck från Ada när dimman tryckt sig fuktig över Göteborg i tre dygn: "Usch, blir man inte sjuk av det här vädret så är man inte riktigt frisk."



Ada: "Till tonfisk ska man väl ha ett musiverande vin?!"



Ada: "Att skriva brev till den man är kär i, är som att rita en skinksmörgås när man är hungrig."



Ada: "Jag skulle göra om alla galenskaper jag gjort om jag fick leva om mitt liv. Men jag skulle börja tidigare."



Ada: "Min farsa var brandman, det är därför jag talar så mycket slang."



Ada: "Jag kunde inte komma på var Kal höll hus om kvällarna ända tills jag fann honom sitta hemma och flirta med barnvakten."



Ada: "En riktig vän är en som känner en väl men ändå tycker om en."



Ada: "Jag tycker att klassisk musik är mycket vacker, men den är så svår att dansa till."



Ada: "Rent samvete, det tror jag är detsamma som dåligt minne."



Ada: "Karlar som min bror växer inte på trän - dom klättrar i dom."



Ada: "Matpriserna stiger så hemskt så snart har jag inte råd att köpa nånting utan blir tvungen att hyra käk."



Ada: "Min halvbror är fruntimmersgalen. Inga fruntimmer gillar honom - det är därför han är galen."



Ada: "Kal och jag har varit gifta i fyrtio år och vi håller varandra fortfarande i handen varje kväll. Om vi inte gjorde det så skulle vi börja slåss."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0