Peking är hemlösa

Här i Norrköping har det talats vitt och brett om att det är skönt att IFK är i allsvenskan igen, där dom hör hemma. Men efter dagens (12/4) match mot Göteborg kan man inte anklaga Peking för att vara där dom hör hemma. 4-0 i dagens match är mer än jävligt underkänt för Pekings del. Första halvlek var okej från Norrköpings sida, men sen i andra började Göteborg spela fotboll och då orkade inte Nrkp hänga med i tempot. Att Peking skulle förlora hade jag förberett mej på innan matchen, men en förlust på 4-0 hade jag  inte i hela världen väntat mej. Så jag vet till slut ärligt talat inte vad jag ska tro. Hör Peking hemma i Allsvenskan eller i Superettan? Eller är dom rent utav hemlösa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0