Tipskommentarer

BK Häcken-IFK Göteborg
Tips: 1-3
Röva är bra numera men Göteborgskamraterna kan både slå ur underläge och ha hemmaplansfördel vilket talar för dem, men jag är tveksam till att de vinner såpass enkelt.

Helsingborgs IF-Djurgårdens IF
Tips: 2-0
Ja HIF ska i grunden vara bättre och har dessutom hemmaplan.

Syrianska FC-Kalmar FF
Tips: 0-1
Här tror han på bortaseger och nog ska Kaaamaaaaa vara det bättre laget.

Mjällby AIF-IFK Norrköping FK
Tips: 1-2
Klurig match och jag tror nog mer på Mjällby på Isterlandet. IFK Norrköping FK har väl inte sett gräs i år så jag håller här icke med tipparen.

Malmö FF-Halmstad BK
Tips: 3-1
Ja nog ska Iff Iff slå nykomlingen hemma men nykomling i premiär är aldrig lätt.

Gefle IF FF-Åtvidaberg FF
Tips: 0-0
Låter kul.

IF Brommapojkarna-Östers IF
Tips: 0-2
Nykomlingsbatalj, Öster var bättre ifjol och enligt detta tips även bättre nu. 0-2 känns dock i överkant tycker jag.

IF Elfsborg-aik solna
Tips: 0-2
Hemmapremiärtorsk med 0-2 för ett lag som Elsfborg känns extremt men gnagarna är alltid luriga. Dock tveksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0