NYPREMIÄR

Kära läsare, partikamrater, adel, slavar, Andra Halvan, FBI, FRA osv (många nämnda, ingen glömd). Välkomna. Det är jag som är Anti, men det visste ni ju redan. Vad jag egentligen ville säga med detta är att Antis Traderaköps-tråd numer även innefattar eBay-köp. "Varför då? Vad innebär detta?", frågar ni er säkert nu. Självklart kommer också en förklaring. Förklaringen är att jag tycker att Björnes magasin bör hyllas. Dessutom kommer även den här kategorin blogginlägg innehålla en del saker som är beställda från andra länder. Så har det visserligen redan varit vid en del tillfällen, men då har vår neuropsykologiske tekniker inte orkat ändra kategorinamnet. Vad det hela handlar om är alltså ett rent kosmetiskt och onödigt namnskifte. En ny epok i världshistorien har tagit vid. Kamrater. detta är en stor dag för IK, men en liten dag för dvärgarna.

Nu när det är premiär och allt så startar vi med en riktig höjdare:


Vad det är ser ni själva, annars kan jag varmt rekommendera är en gratis synundersökning på Specsavers i Östersund.

Passande nog kommer även en cool film till er som tänker "Ovechkin, vem fan är det?".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0