Andra Halvans nattblogg är åter

Erkänn att ni saknat aktivitet i denna kategori! 
Jag har varit frånvarande från bloggen sedan förhistorisk tid men enligt de gamla profetiorna har jag kommit åter och fått storhetsvansinne på köpet vad det verkar. 
 
Vad gör då Andra Halvan en natt som denna? Stärkt av ost och kex av danskt fabrikat sitter jag och kollar musikvideor på youtube och förundrats över hur de tänker ibland med sina "Related Videos"
 
Till exempel dök den här: 
 
upp som related till den här:
 
Åååååååkaaaaaajjjjjj tänker man då, men jaja.
 
Annars har julen förflutit som sig bör för min del. Inget har gått överstyr. Blev förvisso ingen annandagsbandy vilket är lite illa men så kan det bli. Tyvärr blev det ingen julkalender för min del, dåligt men det har Anti skött med den äran. Molly Sandén och krokodilburgaren är två höjdpunkter i den. 
 
Kanske var det min återkomst till bloggen som var de stora förändringen folk påstår att mayaindianerna spått? Några dar sent i så fall men man kan inte få allt. Nu väntar bara världen på att jag ska ta tag i hockey arena också, men på den fronten lovar jag inget. 
 
Snart är det nyår och 2013 inleds. Ska det gå till historien som året då Anti fick världsherravälde? Den som lever får se. Andra Halvan skulle icke opponera sig allt för mycket om så skulle ske. Annars får man väl helt enkelt hoppas att inget går överstyr. Några nyårslöften har jag aldrig kört med så det lär icke bli så i år heller. Men jag ska iallafall se på när den lokala bourgeoisien spränger bort alla pengar de sparat på rut och andra avdrag under året. Undrar om det kommer ske till tonerna av Sången om Stalin? Den hördes på tv förut ikväll. 
 
Som ni märker spånar jag tämlingen osammanhängande om det som dyker upp i hövet (och som lämpar sig för publicering) men det är ju så det ska vara i Andra Halvans nattblogg. Änna.
 
Äh jag tar och går till sängs nu. GIBARR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0