Blåvitts laguppställning omgång 18.

Då truppen redan är uttagen utgår jag från den när jag tar ut laget,Sella är avstängd och inte med p.g.a. det. Olsson, Bärkroth och Pärlan är utlånade.

Mv: Sandberg-Tja, missade grovt mot FFF i cupen i torsdags, måste spika igen snart, men lär få förtroendet.

Hb: Adam-Får självfallet spela sig mot landslagsformen.
Mb: Kalle-Ska givetvis få fortsatt förtroende som mittback, man ska inte joxa för mycket med backlinjen.
Mb: Hjalle-Ja, det får bli Hjalle centralt, även om jag saknar reines kommentar när Hjalle är vänsterback...
Vb: Dyrestam- Vill spela mittback och blir säkerligen en fenomenal sådan om han fått förtroendet att spela där även om det sker misstag ibland, men får finna sig i att vara vänsterback.

Hm: Sana- Var mot TFF den ende som försökte och var konstruktiv väldigt viktig med sina "påhitt".
Im: Elmar- SKA spela centralt även om vårformen inte riktigt kommit tillbaka.
Im: Seb- Förhoppningsvis stannar han på planen längre än tio min denna gång...
Vm: Söder- Startar till vänster "med rätt att gå in centralt i offensiven".

F: Tobbe-Gjuten.
F: Stiller- Varit lite upp-å-ner men blir förhoppningsvis upp nu.

Bänk:

Mv: Dahlin

B: Logi

M: Kamal
M: Faltsetas
M: JJ
M: Allansson

F: Drugge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0