Blåvitts laguppställning omgång 16.

Lund avstängd, Pärlan och Bärkroth utlånade, Seb fortfarande skadad. Sella dock tillbaka i truppen.
Eftersom det igår var stekarlördag i stadens stekarkvarter nr.1 så är truppen redan släppt och därför tar jag ut ett lag ur den truppen som tagits ut istället för helt fritt.

Mv:Sandberg- Förhoppningsvis stabil idag, jag tycker dock att de riktigt grova misstagen blir färre och färre.

Hb: Adam- Hoppade in sist som yttermitt, nu är Lund avstängd så nu tar Adam tillbaka sin givna plats.
Mb: Kalle- Borde vara gjuten givetvis, har inte gjort några misstag men bänkas ofta ändå. Ska dock få spela i min bok.
Mb: Dyrestam- Kommer bli bättre och bättre ju fler matcher han får. Ska dessutom lira mittback i min bok.
Vb: Logi- Efter en kort downperiod efter u21em bör han ha sin plats tillbaka nu.

Hm: Sana- Given.
Im: Elmar- Sliter för två centralt och gör det mycket bra.
Im: Allansson- Var mycket bra centralt mot Mjällby och bör få den chansen igen.
Vm: Söder- Kan från denna plats växla med Tobbe vilket kommer skapa oreda hos gästerna.

F: Stiller- Har varit bra på sistone och hittar förhoppningsvis höst09 formen igen.
F: Tobbe- Given och med nytt kontrakt blir han extra hyllad.

Bänk:

Mv: Dahlin

B: Hjalle

M:Sella
M: Kamal
M: Andreas Petersson
M: Faltsetas

F: Drugge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0