T-shirtstexter du aldrig får se på IK-crewet!!!

Det där med tshirtstexter är ju poppis än idag, även om det kanske gått ner lite jämfört med 90-talet.

IK får, som den opionsbildande blogg vi är, mängder med förfrågningar varje vecka om att föra fram några budskap, en hel del handlar om att bära just t-shirts med budskap.

Nedan har vi några av de slogans etc som en del vill att IK ska bära men som ALDRIG kommer ses på en ik-medlem.

"Hälsokost byggde denna vackra kropp"

"Rör inte min borgare"

"Gör som mig, rösta blått"

"Jag är inte bara ful, jag har heller inte självförtroende nog att föra fram budskapen jag anser viktiga i mitt liv på annat sätt än via tshirts jag bär"

"Hiphop är livet"

"I LOVE STHLM"

"Jag önskar jag vore en modebloggare"

"This is the fucking modeblogg, not amatuer blogging"

"Du kanske tycker detta är en ful jävla t-shirt, men den får iaf dig att titta mer på den än vad jag tittar på dina kläder din fule fan"

"Jag ÄLSKAR Västtrafik"

"Jag ÄLSKAR Östgötatrafiken"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0