Så säger du för att få personalen förbannade på dig på/i...

Restaurangen:

Ett halvt bord tack jag är inte så hungrig...

Går det bra att jag ringer efter en pizza istället för att ta något från menyn?

Mina komplimanger till kocken, det är modigt att kalla det här mat...

Frisörsalongen:

Låt nån annan gå före, jag läser era tre år gamla tidningar så länge...

Klipper du benhår också?

Klädbutiken:

Följer det med kostym på köpet när man köper slips?

Jag har PRECIS den här kostymen,fast i en annan färg,storlek och modell!

Jag behöver en helt ny garderob, kan du hjälpa mig? (vänta på ett ja) Okej, då drar vi till IKEA!

Jag tar den! Galgen alltså...

Hisspersonal (sompå lyxhotell):

Ta en extra sväng runt kvarteret!

Jag ska till sjunde våningen kan du någon annan väg än omvägen via fjärde?

Vart är spypåsarna om man bli åksjuk?

Taxiförare:

Jag är turist, ta mig till er exotiska slum...

Släpp av mig vid närmaste spårvagnshållsplats jag har bråttom!

Har du att lagförslaget som gör det olagligt att ge dricks gick igenom för ett par timmar sen?

Det var den andra tanten med rullator du inte körde på, är du full eller?

Stanna!! Det är nåt som tickar i bilen!!

Kan du inte stänga av taxametern, tickandet ger mig migrän.

Ursäkta, men vart ligger toaletten i detta fordon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0