AVGÅ MONA!!! Sparven strikes again!

"DU E SÅ JÄVLA USEL!!!
Bra, Mona, BRA MONA!!! Så jävla uselt!! AVGÅ!!! AVGÅ!!!!
Lätt å vinna över Centern och KD!! AVGÅ!!! AVGÅ!!!

KATASTROF!!! DET ÄR FULLSTÄNDIG KATASTROF!!!!!!!!!!

Det går å vinna mot bottenlagen, men när man möter nån av lite högre klass som till exempel alliansen då fungerar ingenting längre. DET ÄR KATASTROF!!

Det är egentligen inte partiledningens fel, felet är Monas som inte har byggt ett parti som håller för denna högre serie, det är K-A-T-A-S-T-R-O-F!!!!!!

Mona borde ta sitt ansvar och avgå!! Man kan vinna mot Folkpartiet, SD, Moderaterna möter man Alliansen då blir man utspelade och bjuder inte upp till nåt skönlir.
Nalin Pekgul får synas, debatt efter debatt, hon är katastrof, allt är katastrof!!

Jag vill ha valseger som vi en gång haft liksom, och jag vill inte komma trea, fyra, femma, tvåa det ger mig ingenting!!!

Man lägger så jävla mycket tid på Sossarna, hela sitt liv, då vill man få nåt tillbaka! Iaf lite fler mandat!! men det är bara katastrof från början till slut!!!

Man har druckit några öl, irriterad i stundens hetta vill man få utlopp för sina känslor.
Vafan på nåt sätt måste man få protestera, jag tänker inte konfrontera Mona, jag tänker inte gå på några partimöten utan jag säger här och nu vad jag känner, vad jag tycker.

AVGÅ!!!!!!!!! DU ÄR SÅ JÄVLA USEL!!!!!!!!!!! AVGÅ-FÖR SVERIGES SKULL!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0