Blåvitt startelva omgång 3.

Ja säsongen har varit av varierande sort so far, men jag kör på med min startelva och bänk.

Mv: Kim-Given.

HB: Lund-Känner flåset av Adam men håller platsen.
MB: Ragge-Given.
MB: Kalle-Given.
VB: Hjalmar, Hjalmar, Hjalmar JONSSON!-Given.

DM: Gurra-Given.
DM: Sebastian Eriksson- Visst jag har tjötat om TO men när Seb har kommit in på sistone har spelet tagit sig på ett annat sätt och därför vore det på sin plats att åter ge honom chansen från start.

HM: Sella-Given.
OM: Pär-Han har verkligen inte visat sin kapacitet i allsvenskan än och i ett lag som blåvitt kan han inte likt i gais, försvinna i några matcher, här gäller det att prestera!! Får dock chansen igen då kapaciteten i honom är stor.
VM: Sana-Jag vill se Sana från start här, planen sägs vara mycket mycket bra för att vara nu och det gör att Sana kan driva boll på sitt sätt här i denna match. Bör få chansen faktiskt.

F: Tobbe-Given.

Bänk:

MV: Sandberg-Given reserv.
B: Adam-På väg tillbaka och närmar sig startelvan, inte redo än dock men får plats på bänken.
B: Turunen-Muki är flexibel och gör sig bra på bänken.
M: TO-Kan slängas in och sätta igång spelet men har det alltid mycket tuffare när han får starta. Kommer väl som alltid göra viktiga höstmål dock.
M: Faltsetas-Petas till förmån för Seb men har inte varit dålig, men får maka på sig ändå.
F: Atashakade-Kommer bli precis hur bra som helst.
F: Söder- Tränar för fullt och lär inte hamna här än, men vore en skrämseltaktik att ha honom på bänken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0