Det rullar på!

Det rullar på, bokstavligt talat. De senaste dagarna i Antis liv har varit hektiska, men ändå väldigt roliga. I lördags var jag med farsan och tittade på SM i roadracing i Linköping, under söndagen blev det en ganska hård arbetsdag hemma då jag pillade en hel del med ett par hemsidor. Måndagen bjöd på en lång dag i plugget, och under såväl tisdagen som onsdagen har jag varit på speedway. I tisdags i Kumla då Indianerna spöade Vargarna, och igår i Linköping där hemmalaget Filbyterna fick stryk av Ikaros Smederna från Eskilstuna. Imorgon (eller rättare sagt idag - onsdag) ska jag vara i plugget redan klockan 09:00, så jag borde ligga och sova nu tror jag. Får helt enkelt ta och blogga om speedwayen och det andra lite senare under veckan när allt börjar lugna ner sig igen... om det nu gör det! /en stressad Anti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0