Dagens matcher.

Otroligt mycket intressant idag och då talar vi inte om tvättstugan.

Holland-Danmark.
Glenn känner sig nog lite krasslig framåt 12:30 och går hem för att sedan cykla tillbaka vid 15:25 om Danmark vinner. Dock tror jag att han sparar in den andra cykelturen för Holland är snäppet bättre och bör vinna, oavsett om Bendtner spelar för Danmark eller ej. Mitt tips är 2-1 till Holland.

Japan-Kamerun.
Detta är en sådan där match likt Slovenien-Algeriet igår, en som visar vilka som verkligen gillar fotboll och ser allt och vilka som bara äter grädden på tårtan. Jag tror personligen att Kamerun vinner med 2-0 efter att Japan som vanligt inte haft något riktigt starkt boxspel.

Italien-Paraguay.
åhh fy fan, nu kommer de där spaghettibenen in igen, jag hoppas på Paraguay men tror att Italien tar det med 2-0.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0