Dagens matcher.

Mexico-Uruguay.
Spelar man oavgjort här går båda lagen vidare oavsett andra resultat, ska vi säga att det blir oavgjort då? Nu har jag dock innan vm startade sagt att det blir 2-1 till Mexico så det får bli mitt tips även här. Dock vill jag gardera med kryss som jag gjort på mitt vm-stryktips.

Frankrike-Sydafrika.
Eftersom jag inte ens vet om det blir en match här, Frankrike kanske strejkar och då vinner väl Sydafrika med 3-0 på WO, men spelas den tror jag de franska spelarna har tagit ut laget själva likt vm2006 och då vill de visa att de kan spela när de inte styrs av en idiot och då vinner Frankrike med 2-0 vilket får bli det jag tippar :)

Nigeria-Sydkorea.
Här tror jag på 2-2 och Sydkoreansk avancemang. Så var det med det.

Grekland-Argentina.
Här vinner Argentins b-lag över Grekland med 2-1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0