Det här med marulkskinder på en bädd av timjan...

Deve igår bloggade dag 1 av sina 21 i rad för att sedan slippa höra "Blogga om det!" av alla ur IK-crewet samt Geigert...

Deve bloggar bra....

Jag tvättar och därför har mellantid till sådant här som att blogga...

Geigert i eftermiddag/imon bitti kommer vråla "HAR DU SETT 08-FOTBOLL?" jag kommer säga "nej, inte än" varvid han säger "jag såg det inatt/imorse/nyss" varvid jag säger "Okej, jag ska se det senare"....

Meningen precis ovan utspelar sig varje vecka....

Geigert snart får sparken från vår morgonshow han är ju fan inte här...

Kommande allsvenska omgång inte bjuder på mycket kul, frånsett Åtvid-Blåvitt som är så klassiskt att man bara kan njuta...

Jag inte fattar vad fan det är för nytt fenomen med alla facebookgrupper etc som slutar med något i stil med P:PPPPPPP eller vad fan det nu är det står...

IK-crewets gemensamma bolag är i sin uppstartsfas....

Jag faktiskt nu lyssnar på en tubenspellista med Simon&Garfunkel efter att ha slängt in "dagens veckodagslåt"...

Jag undrar hur det gick till när det bestämde sig för just Simon&Garfunkel och inte tvärtom...

Barcelona gjorde sin sämsta match för säsongen igår, åt helvete med italienska lag, grinigare och mer fuskande lag får man leta efter, nu bryr jag mig visserligen inte nämnvärt om varken Barca eller Inter men likväl...

Blåvitt har plusstatistik mot både Barcelona och Inter....

Jag tänkte skriva att Gais har plusstatisk mot Floda men kom på att jag faktiskt inte är säker på det....

Det snart är dags för de allsvenska lagen att penetrera svenska cupen och att just cupmatcher är otroligt roliga...

Man kan tycka att det var dåligt att Strömbergsson att blåsa straff igår, men då ska man tänka på att om det varit Martin Hansson hade det säkert varit utvisning, straff för Helsingborg och avbruten match p.g.a. att en materialare hade fel färg på tejpen till Marcus Lantz vänstra benskydd under matchens tre första minuter. Det gör att Strömbergssons insats hamnar i en annan dager...

Det oavsett vad anti säger inte finns någon tyngre litterär mening med "Max bil" inte heller med "Max Napp", "Max potta" eller någon annan bok i den serien....

Jag fortfarande sedan en vidrig provsmakning på gymnasiet hävdar att sushi inte är mat, mat ska tillagas....

Jag innan skånederbyt igår sa att "Om iff iff vinner så vinner de allsvenskan" nu vete fan hur det går....

Åtvid gjorde tre mål men torskade med 2-1, bittert värre....

Bajenfansen inte sket i bussarna eller kastade in bengaler i gårdagens hemmamatch mot GIF Sundsvall, skräll faktiskt...

Jag tycker kommentaren "Åhh nej, nu försvann solen" är dumt, skulle solen försvinna skulle vi känna på kyla...

Askmolnet över Island gör att IK-crewet funderar på att skaffa bärstolar som ofrälset kan bära runt oss i....

IK-crewet som iaf delvis fängslas av storslagen natur tycker det är intressant hur vi aldrig lär oss att när naturen säger ifrån klarar vi oss aldrig ordentligt....

Jag har en viss aning om hur AH kommer kommentera BP-Gefle....

Jag avslutningsvis vill påpeka hur överlägsna intellektuellt, styrke samt på alla övriga sätt överlägsna IK-crewet är pöbeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0