Ångest, Asgarv, tacosås i en salig blandning...

Idag konstaterar/undrar jag...

Hur det alltid kommer sig att ALLA utgifter kommer samtidigt som man ej räknat med?

Blåvitt må spela ungefär lika bra som jag själv för tillfället, det kan ju då tyckas pinsamt att såga andra för deras insatser men sällan har väl en 3-0seger varit så orättvis som DIF:s igår, och det säger jag inte för att det gjorde att min tvåa som skulle gett mig 2tusen gick åt helvete...

Alltså, vad fan sjunger de? Det kan ju inte vara ett svenskt ord under hela videon...

Ovanstående video visar även något som ger årets asgarv, damerna på slutet visar bara att skånska fotbollsfans av kvinnligt kön är pigor...

Idag blir det tacos och då blir det givetvis HET sås till, varför finns ens mild och mellan? Ska det vara ska det vara...

Det pågår vild (nåja) planering hos FH och Glenn om att groundhoppa lite iår igen, denna gång med en kamera med sig....

Vi alla undrar om buba har gjort som Charlie säger "Call the guy" angående sin torktumlare?

FH har -12miljoner på HA, satsningen har kostat men nu är laget komplett fram till ett ev slutspel då en målis ska köpas in, för då är ekonomin i balans igen....

Det är hetsigt med matcher nu, imorgon börjar ju en ny allsvensk omgång...

Jag vill gratulera deve till vinsten i TP i Sälen, det bevisar återigen att ditt intellekt hör hemma på IK, du är förövrigt utmanad där, vi ser fram mot en kamp mellan gbgdelen av IK:s redaktion och Pekingdelen av densamma i just TP, kan bli en holmgång utan dess like, ni är fler men det gör inget....

Jag funderar på att bosätta mig i en gul ubåt...

Jag ska nu säga att jag ska tvätta glasögonen så jag ser något när jag går ut...

Jag ogillar att man numera måste gå till skatteverket för att få nytt idkort istället för posten, det var bättre på gammelkungens tid...

Blåvitt nu är sämst av gbglagen i allsvenskan så var det sagt...

Varför finns öronvax, ja alltså mer än den lilla del som skyddar örat?

Varför finns det inga fanzines längre?

Hur stor procentsats pensionärer kommer det vara på apoteketet nu? 80%?

Jag kommer tippa lite senare idag och buba kommentera senare idag med...

HEJDÅ FLICKOR OCH HEJDÅ ANTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0