Rubriklöst

... IK består av de inviderna som andra säger "Han är ju som han är" om...

...IK är de individer som gärna säger "man" för att inte verka så ensamma om åsikterna när de skriver...

...det är mycket fotboll i hövvet nu...

...jag har ont i halsen...

..men inget annat vilket jag är glad för...

...jag luktar lite svett i höger armhåla...

...svetten inte luktar gott...

...man är glad över att rödgröna alternativet leder i undersökningarna...

...IK funderar över hur vi ska uppmärksamma valet ordentligt...

...Buba sover...

...Speedway-gp igår var rätt intetsägande...

...Meningen där nyss får deve å magikern att slå runt av glädje...

...jag inte kommer på nåt mer att skriva nu...

...raddagsbloggen verkar vara tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0