Ingen ko på isen...

Jag äntligen upptäckt funktionen "dölj" när det gäller alla farmvillenyheter på facebook, gratulerar till mig själv, nu slipper jag se när folk jagar kor...

Jag undrar över de som sjunger i reklamfilmernas musiksnutt, dvs inte de reklamfilmer med hela låtar, men den som sjunger två rader jätteklämkäckt, hur föreställde sig han/hon sin musikkarriär egentligen? "Tänk om jag får sjunga två rader om en tandkräm på tv, då vore min lycka gjord..." Ja, jisses....

Jag alltid undrat över de där små pappåsarna som man får när man köper antingen smycken till nån dam eller t.ex. dyr chocklad etc, vad fan är meningen med dom? De är så små att man inte kan bära dom utan att man måste leka att man är en jätte och påsen av normal storlek! Varför ges inte riktiga påsar? Ja, vi snackar i-landsproblem här, men ändå...

Ingen är online, skumt värre...

Anti gjort halvorna beroende av hockeymanager...


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jag har haft precis samma tankar om de däringa sångarna som sjunger reklamlåtar. Speciellt hon som sjunger 118 800-låten på radion, hon sjunger den som celine dion skulle ha sjungit den, men vafan.. Tror hon att hon kan få sitt genombrott genom den låten eller..?



Förresten blev det ju inte så mkt rapportering om snöcykling. För snön hade ju smält bort dan därpå. Menmen, det kommer komma otroliga mängder snö framöver så då kan jag komma med en sjuhelvetes snöcyklingrapport då istället.

Om jag inte dör imorgon när det är fredag den 13:e och allt :(



Har det varit värdetransportrån i gbg eller va säg du fö´la?

2009-11-12 @ 21:54:35
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag undrar om det vart nån kommentar nu??

Jävla blogghelvete.

2009-11-12 @ 21:58:12
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0