DAGEN D!!! FINALEN!

Noja,noja,noja,noja,noja,noja,noja,noja,noja,noja, noja.

Vem fan har sovit ordentligt inatt? Inte jag iaf.

Fick en briljant tanke klockan 11 igår kväll att "fan,man kanske ska sova bort så morgondagen kommer snabbare" det gick sådär, först ville jag döda grannen för att hans femårige son uppenbarligen inte ville sova (de är världens trevligaste människor så egentligen ville jag inte det men jag vill ha det tyst) sedan sov jag i hör och häpna 30 minuter, då vaknade jag.
Sedan jag en stund funderat på att pessa så gjorde jag det, somnade sov i 1,5timme!!! Vi är alltså nu framma vid klockan 1-halv två, då somnade jag igen och vaknade kvart över fem, då gick jag upp, drack kaffe och åt frukost.
Det här är inte hälsosamt, men att vara supporter är fan inte hälsosamt.

Matchen blir ett helvete, det är samtidigt så att man vill att det ska vara över, men samtidigt vill man ha allt kvar, för det är sådana här matcher som är grejen. Det är nu det ska avgöras.
Detta är den största matchen någonsin, visst var det likartade matcher för 50-60år sen men då var inte det massmediala trycket lika stort. Idag ska det avgöras.
Ett guld gör att man kommer njuta lika mycket som när, ja...
Ett silver är bara skit, visst förtjänar blåvitt bragdguldet ändå med tanke på alla skador och försäljningar av spelare.
Dock är silver bara den förste av förlorarna.

Fy fan vilken match. Fy fan vad nojjig man är.

Igår sparade jag faktiskt disken för att ha något att göra nu på morgonen, det ni!

Fy helvete alltså, det här håller inte, jag vill vara på arenan nu, jag blir alltid LITE lugnare när jag är på arenan. Fast idag vete fan, det kommer vara ett inferno.

Drömmen är givetvis att vi tar det, hur spelar egentligen ingen roll men att se Alexandersson få avgöra i 93e vore inte fel, fast då är man la redan död av nervositet. Jag hade ju inte sagt nej till 6-0 heller.
Mardrömmen går vi inte in på.

Det blir en minnesvärd dag, oavsett utgång, man kommer ju tyvärr aldrig glömma om det går åt helvete.
Vinner vi kommer man fälla en tår och minnas matchen resten av sitt liv.

Jag orkar inte mer nu, ge mig matchen NUUUU!

HATA HATA HATA HATA AIK!!!

FRAMÅT BLÅVITT GÖR ETT MÅL!!!!

/FH

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Nu tar vi det lugnt. Andas in genom näsan och ut genom munnen. Ta djupa andetag. Lycka till i finalen. Tänk på att det är en ny säsong nästa år, en tanke som alltid hjälper oss som håller på GAIS.

Mvh, Boris.

Ps. En dag som denna får man ändå bjuda på ett litet "heja blå-vitt".

2009-11-01 @ 09:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0