PONTIAK!

IK:s nya idol här med den stora hiten "Sommaren är här". Lyssna och njut.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha det bästa du skrivit, hahahahahahahaaaaaaaaaaa fy fan vad bra :P



Nej se där jag håller jag inte med!! Iaf inte gällande pizzaslicen. Har iofs bara ätit den och inget annat på menyn... men vi kanske har bättre kvalitet här uppe ;) Vi tänkte köpa mjukglass också, men vi blev så nervösa när vi fick veta att man skulle "fylla på" den själv...



Men följde DU ukuleleskolan på tv?? Jag tror jag var för liten då...

Tja inte vet jag, du kanske tyckte att jag såg ut som en dvärg på bilden.....?

Självklart kommer det komma bilder på min nya tvättkorg! Du får dock ha tålamod tills imorgon, ty jag har inget batteri i kameran just nu..

2009-05-10 @ 23:31:19
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Myyyyy god villken sexig kille förresten.



Vegetariskt ja... det är mat utan kött. Ringer det några klockor...?



Ja Skrot-Nisse borde verkligen förbjudas!! Och han som uppfann Skrot-Nisse borde hamna i fängelse.

2009-05-10 @ 23:34:28
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Vegetariskt ja. Jajamän. Any problems..?

Nej jag har ju märkt det på äldre dar att mode verkligen inte är nånting för mig. Jag tycker synd om alla modebloggare som måste blogga om såna fula kläder.



Ahaaaa. Den artikeln hade jag missat. Men den är nu läst. Rolig! Men samtidigt tragisk. Men nu minns jag inte hur vi kom in på det...?



Hur kan Skrot-Nisse vara bra för karaktären??

Det borde ju vara nästan samma sak att spela ukulele som att spela mandolin eller balalajka. Hade vart värre om du bara ägt exempelvis en klarinett. Svårare att hänga med i ukuleleskolan då.

Som jag var så var jag nog för ung för den kursen, jag har iaf inga minnen av det. Däremot så kommer jag ihåg när Klasse Möllberg i egenskap av sig själv i Frukostklubben lärde ut hur man spelade på kamm! Man skulle ha nåt slags smörpapper också. Det funkade aldrig för mig.



2009-05-11 @ 00:07:56
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0