IK är inte ensamma om att tycka det var bättre förr!


Kommentarer
Postat av: Ida

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLPPPPPPPP vad rädd jag blev! Fick försöka flera ggr för att komma till eran blogg, fick bara upp rutan med "Not found". Tänkte nu har även ni lämnat mig :(



Men ni är kvar, weheeeee! :)



Haha det tråkigaste är väl att man aldrig får veta var Staffan är. Eller vem han är överhuvudtaget.

Men jag har väl aldrig sagt att de ser normala ut? Men tycker ändå de är långt ifrån lika läskiga som karaktärerna i Skrot-Nisse.

Älg som dräper Björn..?



Hehe så ni missade med andra ord INTE ukuleleskolan...?? ;) Ja Hajk kunde man inte missa! Var ju asbra ju, speciellt när man fick lära sig hur man gjorde en chipsskål av en gammal LP-skiva.

2009-05-10 @ 08:38:30
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Hm, mina storhetsdagar här på bloggen är över, så att jag länkar till er ger nog er inte sååå mkt högre statistik... sorry =/



Självklart minns jag Bo Ko! Ett program de bara visade på sommarmornarna.. Vem är störst och starkast i skooogen? Jo Bo, Bo Ko!

2009-05-10 @ 08:58:13
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0