Gais familj?

Idag är det då derby i staden, Gais anser att deras produkt är värd summor som inte ens de flesta PLklubbar anser sina produkter vara. Varvid vi rätttrogna änglar bojkottar för att visa att vi inte accepterar gais prissättning. Samma sak har ju Elfsborg, Djurgården och Öis bl.a. sagt. Elfsborg fick ner sina priser rejält men för oss och övriga lag står faktumet kvar, Gais priser gör att de vanliga supportrarna inte har råd att gå.
400spänn för BILLIGASTE långsidesbiljetten är bisarrt. 530 för den dyraste långsidesbiljetten är bisarrt med. Som jämförelse kan sägas att Blåvitt tog 330 för den dyraste mot Öis....

Förövrigt funderar IK över ur Gais ser på begreppet FAMILJ efter att ha sett denna bild på deras hemsida...Under en artikel om familjeland.
Eventområde för familjerna

Kommentarer
Postat av: emma

Jag då är jag ju barnledig iaf, så kanske kanske :P

Fast det är ganska så roligt att du försöker intala dig själv att ni vinner, hahaha ;)

2009-05-21 @ 12:46:55
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Ida

Ojoj det är alltså en så lång kommentar man får til under en finsk 30-minuterslåt... vilken låt är det?

Nja jag skulle nog hellre välja en tatuering på ryggen än ett ärr! Fast jag skulle aldrig våga göra en tatuering, iofs...

Men det är väl inte meningen att det ska göra såhär ont (men idag är det MKT bättre!), så smärtstillande är väl ingenting man får med sig.. fast lite morfin hade ju vart trevligt :P

Nå.. ska vi lämna sjukvården nu..?? ;)



Jag minns faktiskt inte själva övergången från ICQ till MSN. Men minns iaf att jag nästan aldrig var ute på ICQ till slut, och det blev helt ute.. sen tog det nog ett bra tag innan jag började msn:a istället. Men jag har då aldrig varit en sån som hänger med i teknikens utveckling, jag har svårt för alla nymodigheter.. ;)



Men vilken underbar idé!! Tro när vi ska ta det uppträdandet då? Köttbullar är jag duktig på att rulla (det är värre sen när jag ska steka dem...), och FH ska ju tydligen vara en stor begåvning på kam! Så bara du lär dig sjunga och vi får tag på en lagom stor mjölkförpackning åt Anti så kommer det här bli en succé!



Åh fy fan i helvete vad gott med leverpastej! Äter det dock tyvärr inte längre eftersom jag är typ vegetarian (jaa jag försöker verkligen...) och det är så mkt tillsatser och sånt i leverpastej. Försöker undvika E-ämnen och andra tillsatser så gott det går. Men det hindrade mig inte idag från att äta chips och glass hela eftermiddagen...



Jääääj ett inlägg!!! Nu har du LOVAT. Tycker du kan posta det lite tidigare så att jag har chans att se det också. En annan måste sova i natt, ska upp och jobba en 12-timmars arbetsdag imorgon. Tro det eller ej men jag ser faktiskt fram emot det :)

2009-05-21 @ 21:13:05
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Ni kanske borde ta en datafri dag tillsammans så ni inte glömmer bort varann...? ;)

Nej jag tror nog att jag aldrig hånglat med IK faktiskt... och jag är inte en sån som fyllehånglar så jag borde komma ihåg isf. Då är det väl för väl att ett hångel inte räcker så långt i min värld, annars skulle man ju vara pank idag.



Jaa har ju nästan fatta att vi ska hålla oss i Europa.. men finns det verkligen så många ställen där så att man fyller ut ett helt år..??



Vad är EP? Är det för sjukdomen eller medicinen du inte får dricka?

Ja idag lider jag inte lika mkt av det, idag bara kliar det en jävla massa men det gör inte ont. Tog dock en kort promenad och kände mig inte så pigg efter det, men annars är det helt okej :)



Trädgårdspelikan... hur många fina smeknamn har du på lager egentligen..??

men kom igen och blogga lite mer nu!! Jag vill se IK blogga!!!!



2009-05-21 @ 21:21:49
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0