Funderingar i nådens år...

Facebook tycker jag ska leva i 1800-talet, för att folk bar hatt och för att kommunismen var på frammarsch, låter bra...

Blåvitt leder allsvenskan så jag är extremt lycklig över det...

Jag fördömer starkt att öistränarens dotter på 16bast hotades, jag har faktiskt inifrån en elitklubb i fotboll hört hur just liknande hot uppfattas av familjer, för jävligt helt enkelt...

Resan som IK kommer göra blir den bästa resan någon någonsin gjort, främst för att folket på resan är bästa tänkbara....

Jag tycker vi ska återupprätta Televerket, Posten, tidningarna Arbetet och Ny Tid....

Jag kan betecknas som bakåtsträvare efter kommentaren ovan...

Jag nu under alla dessa meningar desperat försökt komma på några roliga kommentarer...

Jag funderar över hur sthlmsklubbarna alltid tycks ha problem på något sätt...

Jag tycker det är för jävligt att gbgpolisen behandlar 11-åringar som terrorister när kidsen lämnade Star Bowling...

Jag sparar på humorkrutet en del inför RESAN, som jag antar de flesta av er känner att jag tjötat om men att det aldrig kommer igång, tro mig när det startar kommer ni få så det räcker...

Jag nu ska ta och svara på kommentarer....


Kommentarer
Postat av: Ida

Weheee hela TRE inlägg! :) hmm.. tro vilket århundrade Facebook tycker att jag skulle leva i då?

Jo jag förstår att det bara är ett utdrag, för en årslång resa behöver man en massa saker med sig! Frågan är bara vad jag ska packa ner? Kan ju vara bra om vi pratar ihop oss innan så vi inte packar ner en massa likadana saker!



Men finns det två-liters mjölkpaket..??

Finns det förresten kyl/frys i minibussen?



Usch vad otäckt! Märkte du av anfallet eller var det folk runtomkring? För har fått för mig att man inte själv märker av det just när det pågår, utan bara efteråt...?? Kan vara ute och cykla nu..

Jaa jag tycker nästan det är roligare att gå på krogen nykter, men då krävs det att det är bra musik som man kan dansa till!



Men NÄR börjar resan då??

Du kan ju inte planera allt in i minsta detalj innan, lite spontanitet är alltid bra!

Medicinboll? Hm... ska man verkligen ta det som en komplimang...?

2009-05-23 @ 13:38:04
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0