Drömtrupp på FM.

Varje fifadag i la casa de buba snackas det om att vi ska förstärka truppen för att ha en bred trupp, det är förvisso sant men nu när FH lirar Football Manager på datorn lyckas han otroligt nog ha en trupp som är 34man stor om man räknar in de spelare som figurerat i a-laget under säsongen, sedan finns det många fler spelare med men likväl.
Det gäller alltså att dels för oss nästa fifadag skapa en sådan trupp och sedan visar jag nu nedan min spelartrupp på FM. Detta eftersom jag vet vilket sanslöst allmänintresse det finns för att läsa det. Iaf hos Glenn.
Det ser ut enligt följande: Position-1a val- 2a val-3e val.

Mv-Kasper Schmeichel-Manuel Almunia-Ben Amos

HB:Dani Alves-Lauren-Kerrea Gilbert

MB1-Michag Richards-William Gallas-Johan Djorou.

MB2-Patricio Araujo-Kolo Toure-Philippe Senderos

VB: Philipp Lahm-Justin Hoyte-Armand Traore

DM-Gilberto Silva-Mathieu Flamini-Alan Holgate

HM-Aleksander Hleb-Theo Walcott-David Odonkor

VM: Tomas Rosicky-Fredrik Ljungberg-Jay Simpson

OM-Julio Baptista-Luka Modric-Roque Santa Cruz

F1: Sergio Aguero-Nicklas Bendtner-Didier Drogba

F2:Thierry Henry-Bojan Krikic-Peter Crouch

Extra anfallare: Emmanuel Adebayor.

Kommentar: Det behövs en tredje riktigt bra defensiv innermittfälttare samt ett starkt högerbacksalternativ till nästa säsong när Lauren lägger av.

Kommentarer
Postat av: Simon

Frågorna är många, vart är Fabregas? Varför Inte sälja av iaf Adebayor i anfallet? Fungerar Santa Cruz som offensiv mittfältare?

Sagna borde fan värvas som högerback :), eller kanske Rod Fanni. Nu har jag ingen aning om hur bra de är på spelet, eller Fanni inte verkligheten heller egentligen, men men. På defensiva innermittfältet tror jag på Toulalan, eller möjligtvis Palombo.

2009-05-08 @ 01:07:15
URL: http://folktomt.blogg.se/
Postat av: Simon

Absolut en imponerande trupp.



Svårt med backar, men jag vill chansa lite till, Martin Caceres, Andreas Beck eller Marco Motta kanske.



Defensiv mittfältare är ännu knepigare, Marchisio, Pele eller Busquets kanske kan vara något, svårt att veta om de alls är något att ha på managerspelet dock.

2009-05-08 @ 12:02:17
URL: http://folktomt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0