Bättre sent än aldrig, tipskommentarer

IFK Göteborg-Gefle IF FF
Tips: 3-0
Sedär, helt rätt tippat!

Aik Solna-BK Häcken
Tips: 2-1
Ettan känns rimlig men utklassning borde det inte bli.

Malmö FF-Djurgårdens IF
Tips: 1-0
Detta bör MFF ta hemma.

Gais-IF Elfsborg
Tips: 1-3
Han har tippat GAIS rätt kasst, får hoppas han får fel igen. Känns tyvärr som han kan få rätt dock.

Halmstad BK-Örgryte IS
Tips: 2-0
Tja detta borde HBK ta om inte Bengan spikar igen.

IF Brommapojkarna-Helsingborg IF
Tips: 1-1
Lurig match, möjligt tips. 

Kalmar FF-Trelleborg FF
Tips: 1-2
Kalmar har fått upp farten men här tror han inte på dem ändå, tja man ska inte underskatta TFF.

Örebro SK-Hammarby IF
Tips: 2-2
Svårtippat. Men fullt möjligt.

Kommentarer
Postat av: Ida

VAD kommer han nämna om gästrummet??



Fyråttisexor är ingenting jag är bekant med...

Vad menar du med väldigt tidigt..? Jag minns att vi skaffade dator 1995 och då var det ju fortfarande ganska ovanligt att man hade en dator HEMMA.

Haha jaa första åren hade vi ett svajndyrt modem som kostade 12 kronor per kvart om jag inte minns fel... och då var det när man surfade på kvällar och helger, vanliga tider var det dubbelt så dyrt.Minns också vad häftigt jag tyckte det var när bredbandet kom, då man kunde prata i telefon utan att behöva koppla ner internet! Mina föräldrar var dock sega på att skaffa det, det gjorde de inte förrän jag flyttat ut...



2009-05-08 @ 22:52:44
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Weheee blogg.se har slutat leka kurragömma! :) Är det du som sagt till på skarpen?

2009-05-08 @ 22:53:16
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0