Allsvenskan omgång 10.

I den nionde omgången hade jag följande tipsstatisk:

Antal rätt resultat: 2
Antal rätt tecken: 5

Totalt(av 64möjliga)

Antal rätt resultat: 5
Antal rätt tecken: 22

OMGÅNG TIO!

Halmstad BK-Gefle IF FF
Tips: 2-0

IF Brommapojkarna-Hammarby IF
Tips: 2-0

Malmö FF-Örebro SK
Tips: 2-0

Aik Solna-IF Elfsborg
Tips: 1-1

Trelleborg FF-Djurgårdens IF
Tips: 1-0

Kalmar FF-Örgryte IS
Tips: 3-0

Gais-IFK Göteborg
Tips: 0-2

BK Häcken-Helsingborg IF
Tips: 0-3

Andra Halvan kommenterar senare under dagen.

Kommentarer
Postat av: emma

Och AIK vann igen som vanligt :)

Djurgården gör sig snart inte ens förtjänta av att spela kvar i allsvenskan.

2009-05-19 @ 10:09:49
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Ida

Ajdå :( Inte lätt i dessa tider alltså.. men hoppas du hittar nåt snart! Jag är glad att jag åtminstone har ett timvikariat - sjuka blir ju alla nån gång och då är jag där och får hoppa in åtminstone nån gång i veckan. Utom nu i maj då jag bara jobbat en halv dag..



Jag skäller ut a-kassan med all rätt! Har betalat in jag vet inte hur många tusen för att kunna få lite pengar den dag jag blir arbetslös. Men jag ska säga dig att jag inte fått ut ett enda litet sketet öre trots att jag varit arbetslös i sammanlagt 1½ sen jag tog studenten! Bara en massa klater hela tiden, de kräver papper på sånt jag redan skickat in för flera månader sedan, och när de inte kan skylla på det så säger de att jag inte skickat in mina kassakort. Som om jag skulle glömma det då!!



Som tur är har jag nu fått gå med i en Jobbgaranti för ungdomar på Arbetsförmedlingen, då får man pengar från Försäkringskassan istället. Och hittills har det iaf fungerat MYCKET bättre! Jag får åtminstone ett par tusen i månaden och då jobbar jag ju även deltid.. Förhoppningsvis fortsätter det fungera!



Har du en samling med keramikälgar eller?

Och nu är jag en plastsmurf också..?! :P

Haha det fattar jag väl att det var meningen att ni skulle vara så där olika! Var ju därför jag skrev sådär fattaru väl.

Vad är egentligen plastic padding?



2009-05-19 @ 10:54:07
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Undrar varför mina kommentarer alltid försvinner här och inte visas förrän flera timmar senare..? Är de för långa, månne?

2009-05-19 @ 11:04:21
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: elmy

Oh jag vet hur det är, jag sviker bloggen alltid när de här pluggadagrna kommer.. jag känner mej som en riktig plugghäst ibland då man faktiskt sitter i 28 h i sträck vid ett bord o bara läser.. snart är det slut o det ska jag FIRAAAAAAAAAAA haha tycker vi alla borde fira det (H)..



jag blir TYVÄRR inte arbetslös, efter skolan blir dte en vecka bortkoppling i sthlm sne hem till kära skåne o jobba häcken av sig till nån gång i mitten av agusti sen flyttar jag lite närare er eller ja vissa av er iaf (H) då får det bli bloggfest

2009-05-19 @ 13:57:49
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: emma

Skulle vi tappa Obolo så finns det ju alltid flera bakom som står redo för att visa framfötterna. AIK har ju spelare neråt i ett dussintals lag som kan visa samma standard om dom får lite träning :)

2009-05-19 @ 15:08:00
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0