1899.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har nog aldrig sett en så glad korean, som han i början..Diggar det där lilla dragspelet också som man får se i typ två sekunder.

Du är karl men inte karlN. Jag skulle aldrig baktala dig. Åtminstone var så inte fallet den här gången..



Jaa en del grejer kan ju vara bra ha dubbla uppsättningar av, t.ex underkläder. Sånt vill jag helst inte dela med andra. Men lite onödigt kanske om både jag och AH har med oss varsin Galenskaparna-filmsamling. Inte för att jag har nån, men man vet ju aldrig kanske jag börjar samla endera dan...



Jag önskar att 2 liters mjölkpaket fanns här.. Mjölken tar alltid slut för snabbt tycker jag, jag dricker det flera ggr om dagen. Jag tror jag är mjölkberoende.. dessvärre så är det inte så bra för magen att dricka så mkt som jag gör, så jag kanske ska skippa och ta med mig mjölk på resan :P



Spelade TVn in eller vad säger du...?? Du menar att det inte är så bra att sitta vid teven eller..?

Jaa det är ju det krogen är till för! Minns när man var nyss fyllda 18, då kunde man dansa i flera timmar i sträck. Oftast behövde man inte stå i baren så länge, för det var alltid nån som ville bjuda... nuförtiden är man för gammal så ingen vill bjuda, och dessutom orkar man inte dansa lika länge heller.. Och jag orkar inte köa i baren eller, så nuförtiden irrar jag bara omkring planlöst inne på krogen. Och tar en jääävla massa kort.



Oooh inte långt kvar alls till resan ju! Hur ska jag hinna ta ledigt...??

2009-05-24 @ 11:43:50
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0