Svenskar vi aldrig lär få se i Melodifestivalen


Liket Lever - Levande begravd

Kommentarer
Postat av: elmy

haha jag kan säga detsamma iegentligen hade jag skola idag, men jag sitter hemma, tog en rejäl sovmorgon till 11, käkade världens godaste o enda frukost på flera månader som inte består av marabo eller tvix utan redig mat så som mackor, ost, tee o ja du fattar.. hahah



nu sitter jag i ringer förbannade TELIA vilket jag har gjort sen jag vaknade o nu e jag nr 42 i kö jag va 114 från början så jag har kommit en bit på vägen iaf.. jävla idioter jag funderar på att krossa telefonen o ja sluta höra det här " Vi har för närvarande många som ringer till oss, var vänlig dröj kvar, du har nr bla bla bla i kö" oh GUG :@..



våra roman-kommentarer verkar komma igång igen haha vi får väll bara börja det vi slutade sist haha..



hur går dte med vappenhandeln?

2009-03-13 @ 13:10:56
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0