IK på bokrean.

Även vi på IK har shoppat loss på bokrean!!!
Vi tänkte som de vänliga själar vi faktiskt är ge er varsitt tips vad ni ska köpa för något!!

Deve: Tjuvarnas Stad.


Deves kommentar: Jag ville verkligen läsa en faktabok om Norrköping men det har varit otroligt svårt att hitta en, men nu hittade jag så äntligen en magnifik dokumentärskildring av David Benioff som skildrar Norrköping ur dess rätta element. Jag ger den 5år i kumlabunkern av fem möjliga!!

Paddan: Oförglömliga Stekar.

Paddans kommentar: Vad fan är det här? Jag trodde den skulle beskriva livet runt Stureplan som för oss alla stekare är det rätta livet. Sånt här läser jag inte! Hit med champagne och ostron, solen skiner, frisyren är inbakad... det steker...

Andra Halvan: The Anger Management Sourcebook

AH:s kommentar: GÅ INTE UT MED BACKARNA!!!!! GE FAN I ATT GÅ UT MED BACKARNA!!! MEN FÖR HELVETE NU GÅR VI UT MED BACKARNA IGEN!!! VARJE GÅNG GÅR VI BORT OSS I BACKLINJEN! FAN OCKSÅ!!!! DET ÄR KÖRT!!!
Citaten hämtas från när det är fifadag och jag skäller på backlinjen, denna boken ska lära mig att handskas bättre med de känslorna så jag lugnar mig...

Första Halvan- Bellmans bästa och andra roliga historier

FH:s kommentar: Eftersom de flesta inte tycker något jag skriver här är roligt tänkte jag att jag skulle ta hjälp av några som kan det istället.....

Anti- Max potta.

Antis kommentar: jag tyckte det var läskigt när pottan försvann men sen var den på nästa sida, då sa Paddan att man inte behövde vara rädd för pottan fanns nästa gång man läste boken med, och jag bad Deve läsa den en gång till och då fanns pottan där då med, då var jag glad och somnade på sovstunden.


IK har här hjälpt er i bokdjungeln, har ni några andra funderingar ni behöver hjälp med så säg bara till, IK fixar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0