Betraktelser från ett fönster i city...

Jag konstaterar...

... att rubriken är ytterst inspirerad från vilken svensk 90-talsplatta som helst med, tja, ska vi enas om Olle Ljungström?

....att jag och herrn idag lagt 1135kronor var för att gå på u21 em till sommaren, det är lika mycket pengar som en biljett på bortasektionen när gais har hemmaderby, fast vi la det för fyra u21em matcher (inkl. en semi)

...ska man på praktikintervju imon, lite nervöst faktiskt men det är bara att ta borgaren vid hornen och kriga på!

...lyckades jag tappa 1-0 hemma mot Liechtenstein på Football Manager med Sverige till 1-2 men sedan slå Bosnien,Ukraina, Cypern hemma. Skottland är för bra dock.

...anser jag att popmusiken av idag är på tok för okultiverad för att ens kunnas kvalificeras som musik.

...fyller Deve som sagt år idag, fan vad gamla vi är allihop.

...Håller jag fortfarande med Uffe "När det är 45sidor om Victorias förlovning i Aftonbladet, DÅ vet man att det är kris".

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-05 @ 23:26:57
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0