IK-FILMER!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Men titta TITTA det är ju ni!!! Jag tror ändå att AH tuperar sitt skägg... Vilken göteborgsdialekt! Kanske inte så konstigt eftersom ni är därifrån...

Och ny header också. Hur fan gör man en sån??



Jo det brukar väl vara alkoholfyllda drycker som artister vill ha, men Tomas är ju uppenbarligen inte som alla andra...

Är mjukglass alltså uppvispad glass?



Jag tror knappast att min kandidat Björn kom in, han var ju nr 14 på listan och jag vet inte hur många som vill skicka en 20-åring till EU-departemenet... haha han är ju fan yngre än mig, det tänkte jag inte ens på.

Men jag trodde ändå att det skulle gå bättre för SD än vad det faktiskt gjorde.. tack och lov att jag trodde fel!!

Folkpartiet gick ju upp det med. Jag har ingenting emot deras politik, men de är på samma sida som moderaterna därför ogillar jag dem också.



Jag VET att man har roligt utan sprit. Har ju de flesta helgerna i år varit nykter, eller bara tagit en öl eller två. Oftast folköl. Och jag har mått fruktansvärt mkt bättre dagen efter än vad jag gjorde igår... fy fan!! Så nej, nästa helg blir det några öl i öltältet, inge mer! Dessutom är man utomhus hela fredag, lördag och man blir fullare av friskluft.

2009-06-08 @ 19:25:53
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Nja igår förtjänade jag faktiskt att må förjävligt. Jag drack förvisso bara folköl, men det blev väl desto fler istället + att blir jag upprörd på fyllan får jag skylla mig själv. Då går det alltid snett. Att jag dessutom valde att dumpa när jag var som fullast kan ju också tilläggas. Då förtjänar man faktiskt att må dåligt ett tag. Men nu är det över! Nästa helg blir lika lugnt som vanligt men jag ska festa och ha roligt ändå! :)



Som jag skrev i bloggen nyss så var jag riktigt insatt i valvakan igår, och kände mig seriös och jätteduktig. Sen försvann allt jag skrev och nu hittar jag inte tillbaka till det där igen... Men miljöpartiet var iaf en trevlig överraskning :) Men som sagt tror jag inte Björn Lindgren blir en av mandaterna eller vad det nu kallas.. Och tack och lov att vi slapp SD, åtminstone för den här gången! Av kommunerna i Västernorrland så fick de iaf minst röster här i Kramfors, så det känns ju bra. Men tyvärr så blir de väl bara mer och mer populära för varje år. Idioter..



Ja kanske jag ska gå på affärn och köpa lite brysselkål. Har dock fått för mig att det luktar äckligt...?

2009-06-08 @ 19:37:20
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Eftersom jag är så otroligt dålig på att förklara saker så försökte jag få fram en länk till nån sida som beskriver vad tupering ÄR. Det fanns inte. Så jag får väl försöka själv då: Tupera är när man kammar eller borstar mothårs vid hårrötterna för att bygga volym. Comprende? Det borde funka på skägg också tycker man. Kanske t.o.m bättre, eftersom det håret är grövre.



Har ingen aning om Folkpartiets politik egentligen, eftersom jag inte vill lyssna på ett blått parti överhuvudtaget. Men jag minns iaf att jag när jag gick i skolan tyckte de hade vettiga åsikter, och när man gör olika tester för att se vilket parti som passar bäst in på en så brukar FP hamna ganska högt i kurs hos mig. Men Miljöpartiet har alltid varit mitt "favoritparti" och kommer alltid att vara. Så länge de inte blir som Moderaterna. Fast jag skulle nog ha svårt att inte stödja dem även då, för jag det behövs ett bra parti som bryr sig om djur och miljö.

Nej KD är ju väldigt förlegade kan jag tycka.



Nja man blir inte full av enbart friskluft, men det i kombination med lite alkohol kan få oanade effekter, åtminstone ibland. Tycker inte att man behöver dricka lika mkt för att bli full om man befinner sig utomhus. Och en gång var jag nykter sen flera timmar när jag gick från krogen (hade druckit lite på förfesten men ingenting ute på krogen), sen tog vi en långpromenad till en efterfest och när jag väl kom dit var jag snorfull.



Jaja kanske man ska slå på teven då och kolla in det däringa Hammarkullen...

2009-06-08 @ 20:14:27
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har ju nästan aldrig skrivit nåt seriöst i min blogg, och sällan eller aldrig särskilt långa inlägg heller... men det där med att spara det i utkast som en säkerhetsåtgärd ska jag ha ta användning av nästa gång! om jag nu försöker mig på att vara seriös fler ggr, det vet man ju aldrig...



Jag försökte mig på det däringa Hammarkullen. Jag fattade ingenting. Hörde knappt vad de sa heller. Kanske vore bättre om man hängt med från början? Eller om man kommer från Göteborg?

Fast lite kul där när han stod och samlade in pengar till kungen! haha. Och surgubben som tyckte tomtarna eller vad det var för 30 kr styck var alldeles för dyra...

Och det var rätt åt ungjäveln som blev stångad av geten.

2009-06-08 @ 21:33:07
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: BorisBorissa

HA HA HA HA HA HAMMARKULLEN!!!!!

Så ruskigt bra. Det är inte klokt vad man glömt bort att man kommer ihåg. Så tragiskt, men ändå med mycket värme och kärlek.

Mvh, Boris.

2009-06-08 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0