Ålderstest.

Svara på nedanstående frågor och se vart du befinner dig i livet.

1.Din huvudsysselsättning är?

a-Dagis
b-Studerar
c-Arbetar/arbetslös
d-pensionär

2.När du fyller år bjuder du?

a-Hela klassen, utan de av motsatt kön såklart.
b-Alla vänner till ett jätteparty i en festlokal
c-Nära&kära
d-Min rumskompis på hemmet.

3.Ditt fritidsintresse är?

a-Tenäge mjutant herå tötles
b-supa supa bärs bärs bärs
c-Det jag hinner med bredvid jobbet
d-Bridge

4.Vad tycker du om det motsatta könet?

a-Blääääääh tjejbaciller
b-tihi visa pattarna
c-Jodå frugan är trevlig
d-Jag är för gammal för sånt.

5.Ditt favoritprogram på tv är?

a-Bolibompa
b-idol
c-Nyheterna&sporten
d-Bingolotto

6.Vad säger du om det ekonomiska läget?

a-är ekonomi pengar? jag får 10kr i veckopeng
b-Det är invecklat, vi läser om det i skolan
c-Det gäller att hushålla
d-pensionen räcker inte till något ju

7.Vad vill du göra om tio år?

a-köra tåg!
b-Jag läser ju nu så jurist kanske?
c-Jag hoppas livet är som nu, även om man kan hoppas på smärre förbättringar
d-Då är jag inte i livet längre vettu du

8.Gillar du fish&chips?

a-Jag gillar grillchips
b-det är gott,speciellt i tidningspapper.
c-Det är mycket gott
d-sådana nymodigheter äter inte jag

Nedan följer då "facit"

Flest a-svar: Det är ju du, ANTI visst är det!

flest b-svar: Hej där gymnasieslyngel!

flest c-svar: Du är vuxen,beklagar

flest d-svar: glöm inte bridgen på pensionärshemmet ikväll!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaha man får väl erkänna för sig själv då, att man gått och blivit VUXEN..

Jag tror aldrig det kommer komma ett riktigt fylleinlägg från mig. Är jag så pass nykter att jag klarar av att sätta mig framför datorn, så är jag ju även så pass nykter att jag kan stava rätt... När jag är för full så är det bara direkt i säng för mig, eller sittandes i soffan med ytterkläder och skor på som också hände en gång när jag kom hem och var alldeles för full...



Haha kruxet var ju att jag tyckte de var ganska söta de där killarna (innan den ena klädde ut sig då, och de höll fast oss).. så egentligen var min kommentar helt malplacerad. Men den gjorde ju iaf så att vi kom därifrån! ;) Annars brukar jag inte säga till folk att de är fula.. bara att de är dumma i huvudet. Usch jag har blivit så otrevlig på äldre dar.



Hahahahahahahahahahaaaaaaaaa jag älskar dina/era skämt om Antis ålder!

Nu är iaf du och AH addade på min msn. Men ingen av er är där! Tråkmånsar.



2009-06-14 @ 23:18:31
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

BLOGGA OM LÖRDAGEN NU DÅ!!!



Ja men då är det GUIF pappa hejar på! Han är också från Eskilstuna och är även han nykterist. Ser man på!

Vad menar du med att mitt quizresultat inte stämmer längre...? Jag tycker fortfarande att det stämmer finfint. Vilket är lite tragiskt egentligen...



Hahaha du kan göra rastaflätor i skägget!! Och sen flytta till jamaica.



Jo jag ljög. Solen går ju ner här. Men den skiner väldigt länge på kvällarna och det blir ju aldrig MÖRKT. inte som när man varit nere i Sthlm på somrarna och det är kolsvart på nätterna.



Njaaee... eller det var en gång då mitt ex hade gjort Oboy, och så bubblade det i glaset. Då sa han på skämt att det var en groda i, och även om jag visste att det såklart inte var det så vara bara tanken på det så hemsk att jag sprang därifrån skrikandes och gömde mig bakom fåtöljen.. Det är nog första gången jag blev så där rädd...

Fast nu när jag tänker efter så var jag nere i sthlm och var ut och gick, när jag var 15-16.. kom till en väg där det var FULLT med smågrodor och eftersom bilar körde där så var jättemånga helt massakerade och vi fick trampa på de stackarna för att de skulle slippa lida( och för att vi överhuvudtaget skulle komma därifrån).. Kanske lite traumatiskt där.. och så när det var översvämning här år 2000 så gick vägarna sönder, och när man var ute och gick i halvmörkret så visste man inte om det var stenar eller stora paddor man såg överallt... uuuuäää äckligt!!

Nej nu har jag svamlat nog mkt om groddjur...



Men Egypten angreps väl av gräshoppor...??

Hahaha jaa det hade varit mer speciellt med en levande Legogubbe.. Haha alldeles fyrkantig kropp, och ett huvud med en konstig knopp längst upp.

Fast jag tycker att legogubbar har dumflin.

2009-06-14 @ 23:33:25
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0