Tidsbrist....

Jag, FH, Älgen, David eller vad ni nu kallar mig, kan nu meddela att det från min penna under många dagar den närmaste månaden inte kommer komma något ifrån min penna här på IK.
Dels tar skolan mycket tid och sedan är det ljusteknikersysslor som tar resterande tiden.
Dock kommer jag fortsätta sköta sysslan som supporterskötare och svara på kommentarer etc.

Under tiden jag inte kan blogga så mycket har resten av bloggänget ett tungt ansvar, AH har t.ex. ÄNTLIGEN ett läge där han MÅSTE börja skriva om han inte vill att IK ska dö!!! Anti kommer förhoppningsvis igen starkt snart och Deve likaså. Paddan har lovat att blogga om ett tag med.

nu läggs bloggen i händerna på övriga och det tyngsta ansvaret läggs på AH som ska få tummen ur och skriva allt och inget här.

Jag kommer bidra när tid finnes!

FH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0