Svenskar vi aldrig lär få se i Melodifestivalen


Köttgrottorna - Älska mig

Kommentarer
Postat av: elmY

HAHAHAHAAH återigen du är störd och du är ännu mer störd som stödjer mina affärsideer - det du inte vet är att jag kanske kan ta dte här på allvar o börja spå o grejöör haha.. du dne här branchen är tuff och det är inte många som klarar av den, inte många som är synska så jag tycker att vi ska ta mkt bra betalt, vi kan ju alltid försöka tävla med Fredrik Reinfeldts lön - han tjänar jävligt mkt men han gör i stort sätt ingeting.. har jag rätt eller har jag rätt?



haahahaha jag pluggar i Malmö ja but stilllll min danska suger eller om det finns nåt värre än suger så gör den det också.. jag är däremot inte uppvuxen i Malmö - jag kom till Sweden för 5 år sen och nu bor jag utanför Växjö o pendlar till Malmö - nu får du räkna ut resten haha..



Nu har jag svarat på frågorna :).. vilket du kanske har märk eller ska jag säga NI.. haha



vi får väll ta o tvinga er med en liten frågestund, det behovs när ni är så många o man vet inte alltid vilken som skriver vad :P

2009-01-08 @ 19:25:13
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0