Svenskar vi aldrig lär få se i Melodifestivalen


Eldkvarn - Treans Spårvagn

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Förmodligen, själv for jag hem för att slippa köerna ;)

2009-01-17 @ 15:17:50
URL: http://anneliten.blogg.se/
Postat av: elmY

Sådär äntligen får du en kommentar tillbaka, men först vill jag be om ursäkt för att jag har varit jävligt osocial =( men det får du skylla min lärare för..



Jag hoppas iaf att du har informerat alla dina läsare att de kan läs dina blogginlägg bland mina komentarer framöver.. då får jag lite fler läsare inte för att jag bryr mig men jag ska kopiera en bild på statistiken som de flesta gör o skryta med mian över tusen besökare (btw det hade jag nog aldrig gjort)!!



hahahahah strippklubb :O när utvecklade vi vår affärside? jag trode att vi skulle använda oss enbart utav vår förmåga att se in i framtiden men nu verkar det som om vi får använda oss utav fler förmågor .. haha men vettu jag tvivlar inte på att det finns datorer på hawai och är det så att vi inte klarar av o bo med varandra så är det bara att sitta i varsit rum o skriva feta kommentarer till varandra :P.. jag tänkte passa på medans jag harpengar o byta image, jag kanske blir svart så jag för en gång skull slipper sola (om jag inte gör det ser jag ut som ett lik som harvarit död i flera månader).



haha bloggkonkurasen bryr jag mig inte om, o jag kan lätt blogga ifred och veta att även när jag skriver nåt osmart och iontressant så är inlägget bättre än alla andras o jag kan säga detsamma om ert blogg, det jag vill säga är att jag håller med dej att vi kommer dominera bloggen de närmaste 100 år (dvs om jag överlever min tenta dne 3:e februari) som det ser ut nu så är det illa..



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH 1! jag börjar misstänka att du också är synsk, för hur hade du annars vetat att jag är de? och nu när du säger att du tror att jag är terrorist vilket jag är så börjar jag undra vad mer du vet om mej? kanske min hemliga göra-bomber-på-ställe eller hur jag ser ut när jag vaknar (ingen vackersyn må jag säga)..



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAH 2! det här var nog det smartaste du någonsin har sagt.. att du ska lära dina ungar hur de ska beter sig bland folk när de är två månader gamla.. jag har också funderat det men jag tänkte mer direkt efter födseln de säger att ju yngre de är dessto lättare bevisar du för de att det är du som har kontroll och förhoppningsvis är mian ungar lite trögare än jag (alltså inte lika smarta som jag) så jag kan lura de att de måste alltid fråga och lyssna på sin mamma tills de blir 25.. det angående skolan låter som en utmärkt idee I m in (H) vi kommer tjäna stora pengar, tänk dej hur jobbigt det måste vara att lära en amerikans unge på hawai att man inte kan leka med pistol då man är 9 månader gamal och inte har börjat gå ännu - de får minsan vänta tills de lär sig att skjuta rätt person så som George w. Bush t.ex.



ja jag håller me där faktiskt, dte går bara inte att läsa hela tiden fast på nåt konstig sätt så tvingar jag mej själv att glo i en jävla bok tills jag inser att när jag har läst sådär lagom ett kapitel att jag inte minns ett fucking jävla piss då ger jag upp. och HAHAHAHAH jag hade samtdishistoria (nåt liknande det du har - världshistoria) där det också handlade om allting sedan människa uppkom tills idag och tro eller ej av 83 möjliga frågor så fick jag 81 vilket sög jag kunde bättre än så :(.. hur gick tentan föresten?



yees det är så jag försvara mej själv genom atttro att alla är idioter och tro eller ej så är människona ganska bra på att bevisa att de faktiskt är idioter fast kanske ännnu större än vad jag hade trött..



haha det finns inga som helst fördelar med att vara kompanjon med mej, jag är strikt av mej så dte är så.. hahahah även om du är sur o kinkig så tror jag ändå inte att du kan bette dig som ungarna på tåget de är ju fan psykiskt störda..

2009-01-17 @ 16:15:37
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: IK-DV

Låten handlar faktiskt om Norrköpings spårvagnslinje nr 3.

2009-01-17 @ 22:51:19
URL: http://ironinsforkampar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0