Svenskar vi aldrig lär få se i Melodifestivalen


Amon Amarth - Cry of the black birds

Kommentarer
Postat av: IK-DV

Ett mycket klokt val

2009-01-11 @ 13:43:03
URL: http://ironinsforkampar.se
Postat av: elmY

HaHa du kan ju alltid hänvisa ditt folk att de ska läsa din kommentar på min blogg o se det som ett inlägg haha..



Haha du kan ge dej på att de flesta inte vet vad vi snackar om och när de läser den här delen av kommentaren så kommer de tro att vi håller på att öppna en strippklubb där endast du o jag jobbar haha.. sorry alla läsare att vi sviker er nu emn det handlar om helt andra saker.. Och visst kan vi skita i skolan nu när tentaplugget tiden är inne så hade jag gärna sluppit den o tjänat lätta pengar istället, men jag vill inte att nån jävla gubbe på banken ska dregla och svettas pga mej, eller få falska förhoppningar om någonting som inte kommer ske .. jag tycker att vi ska låna misn 20 mil. och sen ta pengarna och flytta till hawai eller nånting, visst kommer interpol att leta efter oss men för de pengarna kan vi bya namn och kön och utseende - du kanske tom kan få dje ett par stora bröst och det är inte illa det !!



haha det är bra att du är som jag, jag tror eller nej ajg vet att ajg är bäst, störst, vackrast med mera haha.. nä men dte är nog aå att modebloggen har ingeting att utvecka i en kommentar.. det brukar bara låta såhär --> "hej va fin dne klänningen var, var har du köpt den" och så svarar nästa "tack, på hm" och där har vi hela formulering, argumentation, resonering kring ämnet med mera (allt i en enda mening).. jag tyvärr behover lite fler bosktäver, ord, meningar och även sidor för att utrycka mej och mina tankar och funderingar.. haha och tro mej jag pratar mer än vad jag skriver, ingen/inget kan få mej att hålal käften om jag vill prata :..



hahaha vi är ödmjukast på hela internet och inte ett dugg ironiska haha det kan du fan ge dje på att vi inte är - ännu har vi inte hittat nån som ens skulle kunna tänka sig o tävla med oss och tills dess kan vi försätta ha höga grader av sjlvförtroende och som det ser ut så får vi ingen konkurans de närmaste 100 år iaf.. snacka om att vi har tur på vår sida..



du, det är samma människor som åker dne här fucking tåget varje dag också men alla är så jävla bittra och sura och en del ser att ajg är svarthårig o tror hon är sån blatte som inte kan ett piss vi kan knuffa henne (här slåss alla om sittpalts nämligen) sen när jag använder mina motståndskrafter (jag har mängder med muskler - säger vi) och om jag säger någonting på svenska så blir de förvånade o ger upp.. här finns det inga regler här knuffas man, man trampar, man nästan krigar bara för att få en jäkla plats och när man har gått igenom allt detta o man sitter i lung o ro i ungefär 30 sek så börjar de jävlarna prata om sina barn o deras skolgång eller vad som hände på jobbet igår ller om man har riktigt otur så börjar även de små jävla varelserna skrika.. klart jag blir sur o irriterad o skriker kl e ju 6 på morgonen jävla idioter tror ni jag bryr mig om ert liv.. NEEEEJ.. jag har faktiskt bett en unge hålla käften för hans mamma verkade inte ha kontroll över honom alls.. och när jag bad ungen hålla käften så blev hela tåget knäpptyst bara för att återigen jag är svarthårig o snackar svenska med brytning de trode säkert omG terrorist på tåget HAHAHAHAAH.. snacka om att jag kände mej mäktig haha.. skillnaden mellan oss två är att jag inte ens behover resa mej upp för att skräma vartenda jävel på tåget jag trycker bara på blatte-språk-knappen i systemet sen är det klart.. men jag kan lova dej att jag aldrig hade låtit min unge bette sig sådär och jag ska aldrig låta min unge ha kontroll över mej, man ska vet vem mammam/papp är och vem ungen på bast 5 är och vem som bestämmer iaf tills den blir vuxet nog att fatta sina egna beslut..



haha BRÅKA? OM jag hinner? klart jag gör, jag går ju på föreläsningar mest pga just bråket.. det blir sånt liv i klassrummet direkt haha jag njuter verkligen och eftersom histora och samhälle /politik är mitt ämne så kan jag vädligt lätt hitta fel i lärarens utalande och ifrågsätta det han säger.. han blir ju inte glad o han börjar försvara sig o jag kommer med ännu fler argument o han ger inte upp föänns han inser att jag aldrig kommer ge upp så han försätter snacka o hata mej i tystanden.. mest därför e jag orolig för mian tentor ALLTID!! men jag håller med om att försvarsmekanismer kommer in i bilden inte bara när dte gller skolan utan även andra saker som man är osäker på, man räknar alltid med det värsta vilket e ganska bra då slipper man bli jävligt besviken i slutändan.. jag brukar t.ex alltid tro det värsta om alla människor tills de bevisar motsatsen - vilket inte händer så ofta..



haha jag sa när du mins anar det och du anade ju så det gick inte.. jag vet att du vill uttnytja det att jag ä'r synsk o du vill få frågor på dina svar men jag ska behandla alla mina kunder likadant, när jag öppnar företaget så får du gärna höra av dej till samma pris som resten av befolkningen i sverige så kanske du får svar på dina frågor..

2009-01-11 @ 14:13:13
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0