Skitdåligt inlägg...

Älgen© säger:

toabreak

Danne Ahlin säger:

gört

Älgen© säger:

fan vad jag sket fick spola två gånger

Älgen© säger:

visst drömde du om den infon

Danne Ahlin säger:

jag

Danne Ahlin säger:

jag vill inte höra annat än när folk berättar om hur dom bajsar

Älgen© säger:

okej först drog jag ner brallorna och satte mig ner och läste lite tidningen sedan tog jag i en gång du vet den där första när man verkligen måste få ut början sedan gick det en stund å sedan upprepades proceduren dock med mindre varor att uthämta från röven. tredje gången var en sån där, finslipa röret gång du vet, när man egentligen sketet färdigt men för att slippa skita om fem min skiter lite

Danne Ahlin säger:

jo man känner att man har nånting kvar i rörte

Danne Ahlin säger:

¨

Älgen© säger:

precis då får man skita ut det

Danne Ahlin säger:

så man klämmer utav bara satan

Älgen© säger:

och lyckas

Danne Ahlin säger:

jag gillar mer dom här stora fasta klumparna. Så porslinet nästan spräcks

Älgen© säger:

ja de är nice

Älgen© säger:

då gr det undan

Danne Ahlin säger:

då får man hålla i stolen

Älgen© säger:

ja precis det är karl-alfred skitande

Danne Ahlin säger:

haha

Danne Ahlin säger:

precis

Älgen© säger:

men fan vad avslappnad man är efter det

Älgen© säger:

40kilo lättare

Danne Ahlin säger:

jo. fast när man är långt ifrån toan typ ute och känner att "nej nu faan går det inte att hålla sig längre". Det är en plåga, men när man springer in och sätter och bara släpper loss. Faan det är skönt det

Älgen© säger:

skita kan fan slå knulla ibland

Danne Ahlin säger:

när man är jävligt nödig ja

Älgen© säger:

mm


Kommentarer
Postat av: elmY

HAHAHAHAHAHAHAAH nedå jag tror inte någon av er ångrar er, ni verkar ha det kul tillsammans.. Finns inget som kan dränka stress bättre än sköna människor runtomkring, speciellt nu när dte är så svårt att hitta någon normal o umgås med.. Med normal menar jag nån som e lika knäpp som en själv haha..



Vid det här läget hade jag gärna avlidit men jag e nog starkare inombords än vad jag tror eller så vill Gud plåga mej med lite plugg till innan han låter mej avlida..



Ja jag vet jag läser ert blogg dagligen and I like it e bara lite snål med kommentarerna ibland.. men det är iaf en av de få bloggar som jag faktiskt läser från början till slut haha annars brkar jag ge upp vid mitten då jag inser att allt som står e typ bla bla bal bal o lite bla till..



erre mkt kallt där uppe hos er eller e det bara vi skåningar som fryser?









HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH tillåt mej skratta åt er blogg som handlar om skitandet hahahaha, bra att ni tar upp i-landsproblem här hahaha

2009-01-05 @ 18:58:51
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Sv: Tack så mycket :)

2009-01-05 @ 20:26:16
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: elmY

hahaha ja du jag tycker att fler bloggar borde ta upp konsten att skita hahahahha.. ni e sjuka (på riktigt)..



ja men du vet vad man brukar säga motsatser dras till varandra och jag tkr ert blogg e mkt intrresant fast dne e ganska olik min.. Min handlar mer om varadlig filosofi (min egen då) och äen lite sjuka händelser ibland..



hahha sen att ni inte fattar allt jag skriver det kan ni bara skylla er själva (lär er bosniska för faaaseen).. skojar.. men jag försöker skriva dte mestapå svenska då 90 % av mina läsare är svenskar..



Anti: what? skriver jag norska? va. var, när, hur? haha isf har jag en talang jag inte känner till, jag kan tydligen norka utan att jag vet om det.. gött alltid kul med en extra språk..



så länge ni överlever alla bråk så e det ok att ni inte står ut med varandra.. ibland har jag svårt att stå ut med mej själv :S men jag vågar nt bråka med mej själv heller (det kan leda till en farlig situation)..

2009-01-05 @ 23:46:45
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0